Simen Christoffer Ruud

Autorisasjon (2015)

City Legesenter AS Telefonnummer32 83 30 2532 83 30 ...
Nedre Storgate 6 3015 Drammen
Simen Christoffer Ruud er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Simen Christoffer Ruud

Trygg og hjelpsom.

Skal være helt ærlig og si at jeg ikke har hatt en bedre fastlege. Han er veldig flink, hører alltid på deg og vil hjelpe deg ut. Ikke nok med det, så er han veldig motiverende og har alltid hyggelige samtaler med han. Du er super Simen!

Lyttende

Hører hva du har å si samt nøler ikke med å henvise videre dersom han ønsker at spesialisttjenesten bør se nærmere på problemet. Veldig rask med å svare dersom du konsulterer elektronisk enten det gjelder fornyelse av resepter eller andre medisinfaglige spørsmål.

Nedlatende

Denne legen evner ikke å se deg. Det har han ikke nok livserfaring til.Henger seg opp i bagateller og er arrogant og nedlatende. Han fikk meg til å føle meg liten og til bry. Jeg kommer ikke til han igjen. Han hadde ikke evner og kunnskap til å se hvorfor jeg kom til han. Og noe hjelp, fikk jeg ikke.

Sitter igjen uten å få reell hjelp og undersøkelse

Gjennomfører ikke undersøkelse, konkluderer med egne vurderinger som ikke har sammenheng med opplevd problem/ meg som pasient. Skremmende hvordan han kan komme til konklusjon uten å undersøke det konkrete problem. Lurer på om han har andre pasienter i tankene når han snakker.

Trygg og lyttende

Oppmerksom lege som viser empati og omsorg. Føler meg sett og hørt. Han er ærlig og lett å kommunisere med. Har alltid følt at jeg har blitt tatt på alvor. I tillegg til å være god i arbeidet sitt, topper han det med å være hyggelig og karismatisk.