Hassan Elgarh

Autorisasjon (2014)

Legehuset AS Telefonnummer32 75 58 0032 75 58 ...
Drammensveien 16 3300 Hokksund
Hassan Elgarh er en av 17 fastleger i Øvre Eiker

Siste vurderinger av Hassan Elgarh

Omsorgsfull og dyktig

Har hatt Hassan som lege etter innflytning til Øvre Eiker, og opplever han som dyktig og ikke minst forståelsesfull og omsorgsfull.

Hassan har ett glimt i øyet og er flink å lytte. Man blir tatt seriøst og han nøler ikke med å henvise videre.

Det eneste som er av negativ karakter, men som dog ikke er Hassan sin skyld er at når en fastlege har lister med 1400 kunder er det nok vrient å huske siste samtale og følge opp elektronisk kommunikasjon.

Hassan er en dyktig lege, men vel så bra menneskelig.

Trygghet

Føler meg trygg av fastlegen min. Sans for humor har han også. Kort ventetid. Hyggelige sekretærer. Beste legen.

Anbefales

Har vært hos denne legen mange ganger. Føler meg godt i varetatt og fulgt opp. Opplevd å bli ringt opp av han lenge etter kontortid og i helgene for oppfølging av min sykdom. Har er dyktig og vet hva han driver med. Kort ventetid og time på dagen om ting haster veldig.Hele familien min går til han. Anbefales på det sterkeste.

God, men rotete

Hassan er en hyggelig og omsorgsfull lege, spesielt god med barn. Han tar seg tid til pasientene og lytter virkelig godt etter. Men han virker også veldig rotete og følger ikke opp samtaler som avtalt. Jeg antar at Hassan har veldig mye å gjøre, og på grunn av det og dårlig oversikt kan det ta flere uker til måneder før du får time.
I tillegg vil jeg ikke anbefale denne legen dersom du går på faste medisiner, da han kan fullstendig glemme å skrive det ut, selvom du flere ganger ber han om å gjøre det.

Beste lege man noensinne har hatt

Har vært så heldig å ha fått Norges beste fastlege,en som virkelig lytter og forstår og ikke minst tar seg tid til pasientene sine selv om timene ikke er så lange kommer man alltid ut fra legetimen me følelsen av å ha fått mer hjelp enn man egentlig hadde trodd.Det være seg henvisninger, gode råd og veldi go oppfølging,anbefales på det sterkeste!