Kirsten Sola

Allmennlegespesialist, fastlege og fysikalsk medisiner

• Allmennmedisin
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering

Autorisasjon (1991)

Gimle Legesenter AS Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ...
Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S
Kirsten Sola er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kirsten Sola

God nok

Jeg opplever at hun er faglig.
Enig i at hun ikke er den empatiske typen,men tenk på ansvaret leger tar når de velger yrket,ansvar for andres helse. Og hvis legen alltid skal være omsorgsfull mot pasientene,blir de utbrent. Det å daglig møte andres helseproblemer og lidelser er krevende. Opplever henne som rasjonell og at hun hører hva jeg sier. Kanskje ikke at hun forstår meg,men er det legens oppgave? De skal behandle sykdommen din og henvise.

Tafatt kald lege!

Anbefaler IKKE denne legen. Følte at jeg ble gjort narr av å ble ikke tatt alvorlig. Ble ikke hørt eller forstått. Damene som jobber i resepsjonen er heller ikke noe bedre.

svært misfornøyd

Jeg har vært pasient hos dr Sola i flere år, hvor jeg har vært svært misfornøyd.
Hun har ofte lang ventetid, virker uinteressert, og har ikke gitt tilstrekkelig behandling. Hun er kald og fraværende, hvor du føler «du plager henne» til konsultasjoner. Med sola som min fastlege, hadde jeg bedre kontakt med legevakten i kr.sand. Byttet lege..

En ikke engasjert lege

Jeg har hatt hun som lege i flere år og gitt hun altfor mange sjanser til å gjøre bedre jobb neste gang. Hun er ikke interessert i pasienten sin, bryr seg ikke usympatisk og lite tilstedet. Jeg vil ikke anbefale hun som lege. Lite empati og interesse for pasienten.

Trygg lege

Kirsten sola er en lege som er trygg og komme til. Hun er dyktig og tar seg tid til pasienten. Hun har alltid tatt meg på alvor, og fulgt opp.
En god lege.