Kirsten Sola

Allmennlegespesialist, fastlege og fysikalsk medisiner

• Allmennmedisin
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering

Autorisasjon (1991)

Gimle Legesenter AS Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ...
Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S
Kirsten Sola er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kirsten Sola

Mangler innlevelse og genuin interesse

Jeg er ikke fornøyd med Sola. Har nå byttet fastlege. Dårlig tid, fremstår ikke særlig omsorgsfull og interessert. Som andre har skrevet her, hun spør ofte om mine treningsrutiner... ikke tatt så seriøst som jeg ønsker.

En trygg lege.

Fastlegen oppleves som rolig, tilstedeværende, grundig og effektiv.
Hun har ikke vært min fastlege, men jeg kom til henne i fjor sommer, etter å ha gått med tiltagende sterke smerter uten at min faste lege "klarte" å gjøre det hun skulle.
Hun opptrådte med stor trygghet og profesjonalitet, var rolig og imøtekommende. Stilte åpne spørsmål og gjorde en grundig klinisk undersøkelse. Henviste videre til rett person, og i løpet av kort tid fikk jeg diagnose og riktig behandling.
Vurderingen er basert kun på ett møte, hun får likevel full score, fordi hun gjorde alt riktig. Jeg gikk fra legekonsultasjonen med en stor opplevelse av å være ivaretatt. Dr Sola forhindret en langvarig sykemelding!

Dyktig lege

Kirsten Sola er ei svært dyktig og service innstilt fastlege. Hun er alltid blid og får deg til å føle deg trygg. Noe som er svært viktig. Det er også ett pluss at hun er idrettslege derfor opptatt av helse og vedlikehold av kroppen. Er veldig fornøyd med henne.

Veldig misfornøyd

Veldig tafatt lege… Hun tar aldri fatt i problemet. Du får beskjed om å se det ann og komme tilbake om det blir verre.

dårlig tid, hører ikke etter

Jeg har vært hos henne cirka 5-6 ganger de siste årene og jeg synes hun alltid har dårlig tid. Det virker som at hun helst vil bli ferdig. Mange ganger er jeg usikker på om hun hører hva jeg sier da hun sitter mer bak dataskjermen. Bytter nå fordi jeg føler jeg ikke blitt tatt seriøst.