Knut Spikkeland

Autorisasjon (1992)

Knut Spikkeland er en av 9 fastleger i Flekkefjord

Siste vurderinger av Knut Spikkeland

Veldig fornøyd

Har hatt Spikkeland som lege hele livet, og kunne ikke vært mer fornøyd. Veldig flink, omsorgsfull, nøye og forståelsesfull.

Dyktig fastlege

Jeg stoler på legen min, han er forståelsesfull og veldig kunnskapsrik. Desverre preget av dårlig tid og altfor mye å gjøre, men dersom jeg har hatt behov for mer tid ol. så har det blitt tatt hensyn til.

Vag og uklar.

Jeg opplever at denne legen ikke har tatt pasienten sin på alvor når pasienten forteller nøyaktig hva han/hun trenger hjelp til og hva lidelsen går ut på. Han tilbyr behandling som ikke er i tråd med lidelsen og hvilke effekter og konsekvenser dette fører til for pasienten.

Det Spikkeland kan bli bedre på er mentale lidelser og henvisning til spesialister innen feltet.

Meget bra

Jeg har flyttet til Svenskegrensen og kunne beklagelig ikke ta K.S. med meg, det er synd for jeg syns han var grei, aerlig og kunnskapsrik.
Har hatte mange familie doktorer rundt i forskjellige land, og K.S. ligger oppe mot de beste jeg har erfaring med.

Veldig fornøyd!

Kan lett anbefale KS. Han tar seg tid til å lytte på hva du har å si, ser deg i øynene når du snakker, og tar gjerne på deg (uten å overdrive).
Når du ringer ned for å bestille time, er ofte ventetiden litt for mange dager... 10-14 dager. Ringer du derimot samme dag, er du nesten sikret å få time, om du er tidlig i telefonkøen da...

Noe som kan bli bedre på selve legekontoret, er selve ventetiden. Hender ofte man sitter og venter 20-30min på å komme inn til timen sin, og det er ofte ganske mange folk på venterommet. Det er lyst og fint, men muligens en litt lytt!

KS sender gjerne en henvisning til spesialist om han føler det er behov for det, noe som er veldig betryggende.

Anbefaler denne legen på det sterkeste!