Knut Spikkeland

Autorisasjon (1992)

Knut Spikkeland er en av 9 fastleger i Flekkefjord

Siste vurderinger av Knut Spikkeland

Virker fastlåst i "læreboka" og "normaler".

Kan anbefales som allmennpraktiserende lege ved vanlig kontroll og kjente problem -er da svært god på å lytte og vise forståelse. Men er opplevd som ubehagelig og lite forståelsesfull ved sykdomstilfeller utenfor det "normale".

Svært dyktig. Hyggelig. Anbefaler ham.

Han er profesjonell, men viser varme og omtanke for pasientene sine.
Svært god med barn. (Lege på helsestasjonen også.)
Ser på deg når du snakker, ikke på dataen. Lytter og spør.
Ved gynekologiske undersøkelser er han flink til å fortelle hva han skal gjøre, og hvorfor han må berøre det han må berøre, så jeg føler meg alltid trygg.
Han bruker nok tid, og forklarer ting helt forståelig.
Henviser videre hvis nødvendig.
Personalet på kontoret er også svært dyktige og serviceinnstilte. Både legesekretærene og de som tar blodprøver ol.

Den beste legen jeg har hatt så langt!

Tar seg god tid til pasienten, gir råd og tips til hvordan man bør tenke å gjøre. En positiv og snill lege som virkelig setter pasienten i fokus.

Tar Aksjoner

Lytter til pasienten, tar aksjoner på plager, undersøker og er nøyaktig. Er også påpasselig med å spørre etter andre plager enn hva konsultasjonen dreide seg om, og sjekker pasientens allmentilstand. følger opp i etterkant! Veldig fornøyd!

Topp Fastlege!

den beste legen jeg har hatt.føler han har tid for det som må jøres og er forståelse full. er det noe som er prekert så er det altid en ordning så eg får time på dagen.altid forstålsesfull og har tid vist det er noe eg har spørsmål om .
svar på prøver og slikt får eg roskt via SMS,har eg noe å spørre om ,så ringer eg kontoret hans og så ringer han tilbake når han har tid.altid samme dag,

TOPP!!