Mustafa Ali Hussien El Khafadji

Autorisasjon (2014)

Mustafa Ali Hussien El Khafadji er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mustafa Ali Hussien El Khafadji

Tar seg tid til å lytte og forklare.

Beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Han snakker litt gebrokkent norsk og norsk skriveferdigheter er ikke helt på topp men, hva har det å si når du møter en blid mann som tar seg god tid til å undersøke og åpenbart er meget kunnskapsrik.

Mustafa er en fantastisk fastlege.

Lyttende og flink lege

Fikk Mustafa som fastlege etter at min forrige sluttet. Har vært hos han et par ganger, og kan ikke si annet enn at jeg føler meg godt ivaretatt. Han lytter og virker genuint opptatt av å finne ut av det som plager deg.

Må dessverre bytte til en lege som ligger litt nærmere bostedet mitt, men vil absolutt anbefale Mustafa.

Erfaren og meget kunnskapsrik

En lege som helt tydelig har bred erfaring innen faget. Veldig seriøs og samtidig meget hyggelig. Absolutt ingenting negativt her etter å ha brukt ham over ett år.

Solid og erfaren

Veldig bra fastlege. Har åpenbart god greie på det han holder på med. Lytter til pasienten og har i mine tilfeller stilt riktig diagnose hver gang. Tillitsvekkende.

Svært kunnskapsrik og tvers gjennom et godt menneske

Mustafa tar virkelig tid til å høre på hva du har å si, og finner tvert ut en løsning på problemene. Han trenger ikke forklaringer osv. for å virkelig ha tillit til deg som person, og hjelper hurtig og grundig. Har aldri før hatt en fastlege som først tar seg tid på å høre på deg, for å så drøfte alle de ulike løsningene man har. Han får deg til å føle deg sett og hørt, og er en varm og god lytter. Man behøver ikke å føle skam over å snakke med han, da han virkelig forstår og behandler deg med respekt og omsorg. Virkelig den beste legen jeg kunne ha valgt.