Mustafa Ali Hussien El Khafadji

Autorisasjon (2014)

Mustafa Ali Hussien El Khafadji er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Mustafa Ali Hussien El Khafadji

Topp fastlege

Jeg har blitt veldig glad i Mustafa. Han er alltid på plass og lytter når jeg kommer. Han er tydelig og rolig og bistår alltid på en omsorgsfull måte. Dessverre fungerer han ikke så godt som fastlege for min sønn, men for meg er han helt topp. Mustafa er alltid en støtte.

Trivelig, flink og kunnskapsrik

Har heldigvis sluppet å møte han mange ganger. Men de gangene jeg har vært hos han har han vært veldig trivelig, rolig og forklarer hva han mener og hvorfor. Han er lett å få tak i og svarer på eventuelle henvendelser raskt. Han ser deg som person og jeg får inntrykk av at han virkelig bryr seg.

Lyttende, varm og ekstremt kunnskapsrik

Som kroniker tar jeg ikke det å få en god fastlege som en selvfølge.
Mustafa ser meg som menneske, forstår at som kroniker med forskjellige utfordringer trengs det ett helhetlig og nytenkende blikk på situasjonen. Han er svært kunnskapsrik, en utrolig varm person som det er lett å åpne seg til, han er empatisk og setter tydelige, men overkommelige forventninger til meg som pasient.
Jeg har vært hos mange forskjellige fastleger og føler nå jeg har landet hos den beste.

En kommer heller ikke unna de fantastiske sekretærene som jobber på Sjøsiden, for en bukett av de beste i bransjen. Føler meg alltid godt ivaretatt, de har alle humor og er alltid så hyggelige.

Trygg og kunnskapsrik

En erfaren lege som oppleves trygg og kunnskapsrik. Rask responstid. Følger godt opp tross travelhet.

Klok, kunnskapsrik, omsorgsfull og glimt i øyet

Jeg har hatt mye oppfølging av Mustafa de siste årene, med flere ulike utfordringer og sammensatte utfordringer. Som flere andre her sier: denne legen er oppriktig engasjert i pasienten/meg, man merker at han virkelig bryr seg og engasjerer seg i å finne ut av ting. Han glimt i øyet og en lun personlighet det er trygt å møte, også når man er sårbar og utrygg selv. Samtidig har han mot til å være tydelig og tør å gi bestemte og gode råd når han ser at man burde ta tak i noe, ta ting på alvor osv. Det er en utrolig fin balanse hos en lege! Han har hjulpet meg med alt av resepter, henvisninger og oppfølging av NAV, møter med andre involverte når nødvendig, på en ryddig måte. Han kan være litt travel noen ganger, men ikke på noen måte som går ut over hjelpen man trenger. Det kan være litt travelt på legekontoret, men jeg har også alltid opplevd å få komme inn på "hastetime" hvis det virkelig haster med noe som har oppstått. Mustafa er også flink til å følge opp på telefon eller videosamtaler. Jeg håper bare han tar godt vare på seg selv også, slik han gjør med pasientene, så han kan fortsette å være en så god lege for mange mange flere enn meg, lenge framover. Dette er en lege jeg kan anbefale på det høyeste!! Fineste fyren <3 . Jeg føler meg trygg.