Anniken Hansen

Autorisasjon (2016)

Anniken Hansen er en av 40 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anniken Hansen

Trygg og kunnskapsrik

Hu er ei dame som virkelig lytter til pasienten og bryr seg og er opptatt av å gi deg best mulig hjelp og gode behandlingstilbud. Hun har virkelig hjulpet meg. Aldri vært mer fornøyd med en fastlege.

Fantastisk lege!

Hun lytter til det jeg sier. Er dyktig og føler aldri at hun har dårlig tid. Kunne ikke hatt en bedre fastlege!

Handlekraftig og lydhør

Da jeg fikk Anniken som fastlege opplevde jeg at hun tok problematikken min på alvor, hun satte seg godt inn i saken min, lytte og henviste meg videre, slik at jeg fikk rette diagnose og hjelp.
Hun satt av god tid til meg, lest seg opp på min historikk, lyttet og vist handlekraft.
Er meget fornøyd med at hun er min fastlege.

Flink med fysiske plager, men der stopper det dessverre

Hadde Hansen som fastlege ett par år, men mesteparten av tiden var hun utilgjengelig av forskjellige grunner (permisjon, utplassert på sykehus osv). De gangene jeg faktisk kom til henne var hun flink hvis det var fysiske plager/sykdommer, men da jeg kom med psykiske plager var det ikke like heldig. Følte problemene mine ikke ble tatt på alvor, at jeg ikke ble hørt og gikk ut fra legekontoret uten å få noe hjelp. Aldri følt meg så liten og dum hos en lege før, så endte med å bytte lege og legekontor.