Svein Øivind Thomassen

Autorisasjon (1988)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ingen på venteliste

Lund Legesenter Telefonnummer38 09 50 0038 09 50 ...
Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Svein Øivind Thomassen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Svein Øivind Thomassen

Bytter fastlege!

Jeg har ingen god erfaring fra dette legekontoret. De bruker veldig lite tid på deg og vil ha deg ut så fort som mulig. Det er også veldig vanskelig å få tak i legen sin. Anbefaler å bytte fastlege på det sterkeste, ikke fornøyd!!!!!

Dårlig og useriøs

Thomassen har ekstremt lite tid til pasienten, handler om å få deg fortest inn og ut. Tar ikke problemene på alvor og bagateliserer. Eventuelt setter han deg på medisiner uten ordentlig oppfølging eller sjekket opp i problemet. Lite kunnskap. Enten har han blitt lat med årene eller så er han bare en ekstremt dårlig lege.

Fantastisk lege - Forferdelig sekretær

Thomassen har en tendens til å flire av deg hvis du tar opp noe usannsynlig som at du muligens kan ha kreft (eller andre ting).
Bortsett fra det så har jeg aldri hatt ett problem med han. Jeg har fått sykemelding når jeg har bedt om det, han har stoppet meg i å be om flere smertestillende tabletter når jeg just har vært ferdig med en stor dose og har lyst på mer. Han har refferert meg til det jeg har bedt om og han har utrolig gode svar.

Jeg har derimot aldri blitt så dårlig behandlet av en sekretær som jeg har gjort på Lund legesenter. Jeg byttet fastlege pga dette.

Det er også lenge å vente. Har du time klokken 11 ? Kom klokken 12:30.

Behagelig og god lege som står på for pasienten

Svein har vært min fastlege i 20 år, og jeg har bare godt og si om ham. Han har vært til god støtte for meg når liv og helse ikke alltid har gått på skinner. I mitt arbeide har jeg vært svært mye på reisefot, og bestilling av time som passer har med andre leger vært problematisk, men Svein har alltid funnet tid. Jeg anbefaler ham derfor på det varmeste.

Fantastisk

Jeg og min familie har hatt Thomassen som fastlege i 20 år. Jeg er super fornøyd, han er effektiv, flink og nøler ikke med og skrive henvisning til spesialst hvis det trengs. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt hos Thomassen.