Svein Øivind Thomassen

Tlf: 38 09 50 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Svein Øivind Thomassen er en av 82 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Svein Øivind Thomassen

Styr unna!

Lite hjelp å få, både av lege og sekretærene.
På dette kontoret er det en mindre hyggelig atmosfære, og kommer rask til å oppdage at her skal du helst ut igjen av døren, før du har kommet deg inn. Pengene teller, lokaler, fraværende nettsider og mistrivdes ansatte bærer kraftig preg av dette!

Jeg anbefaler han

Jeg synes at er god lege. Jeg hadde han som fastlege siden 2001 og jeg er meget fornøyd 😌 😌 😌 😌 😌 😌.

Dårlig inntrykk.

Likegyldig og tar ikke pasienten på alvor. Har inntrykk av at pasienten selv må stille diagnosen. Uhøfflige kontorsekretærer. Venteværelse og legekontor er heller ikke bra. Trengs absolutt betydelige økonomiske investeringer.

Missfornøyd!

Han har dårlig tid når man skal inn til time, bruker maks 2 min pr pers, bryr seg lite om pasientene og blander pasienter, husker ikke alltid hvem du er.

Dårlig oppfølgning og nøler med å henvende pasient videre til spesialister osv.
Henger seg opp i små bagateller som ikke har noe med saken å gjøre, vrir om ting.

Bytter lege for å si det sånn!

Dårlig tid, lite interessert.

Vi byttet lege etter å ha hatt Thomassen noen år. Vi opplevde at han tok lett på det vi kom for. Ofte bare beskjed om å ta tiden til hjelp. Virket også å ville bli ferdig fort. Når vi byttet til et annet legekontor så ble vi heldigvis tatt på alvor og fikk veldig god hjelp og ordnet opp i problemet.

Kan virkelig ikke anbefale Thomassen, virker dessverre mest interessert i å ha flest mulig pasienter og tjene mest mulig penger, uten noen særlig interesse for å gi skikkelig hjelp til pasientene han faktisk har.

Ikke bra

Har vært hoThommesen flere ganger da arbeidsgiver brukte dette legesenteret. Ved siste besøk fikk jeg klar benskjed at jeg skulle være glad for at jeg kunne gå da mangee andre satt i rullestol. Store muskelsmerter fører til at jeg ofte må stoppe når jeg går og gjerne må pauser mellom stua og kjøkkenet. Her var ingen sympati eller interesse.

Anbefales ikke.

Hører ikke på pasienten, har dårlig tid og lite villig til å utføre undersøkelser. Var der mange ganger over en lengre periode med samme plager, og eneste undersøkelse han utførte var en blodprøve jeg aldri hørte resultatet på. Ellers fikk jeg beskjed om å "vente og se". Måtte nærmest tvinges av min mor til å signere papirer for innleggelse på sykehus. Føles som han bare vil ha flest mulig inn og ut av kontoret så ha tjener mest mulig penger. Vil ikke anbefale han.

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Thomassen. Han har god forståelse og medfølelse, han er målrettet og effektiv. Jeg føler meg trygg og ivaretatt hos han. Hele vår familie går til Dr. Thomassen.

Blir stresset av legetimene

Jeg føler ikke jeg får den hjelpen jeg trenger og blir stresset av at jeg har så dårlig tid. Jeg føler heller ikke at jeg får tid til å fortelle hva som er galt før legen har gjort seg en beslutning om hva som feiler meg. Han hører ikke på hva jeg sier og finner den kjappeste løsningen på alle problmer

Kjempe fornøyd!

Jeg har hatt Thomassen som fastlege i flere år, er der dog sjeldent.
Jeg opplever å få mer enn nok svar på mine spørsmål. Han gjør en grundig undersøkelse og jeg opplever kompetansen hans på høyt nivå. Setter riktige diagnoser kjapt og effektivt! Og jeg får time kjapt når det er behov for det.
Kan tydelig se han har erfaring som fastlege i mange år.
Kjempe fornøyd!

Et gammeldags legekontor

De få gangene jeg har trengt lege har jeg oppfattet meg som lite velkommen hos legen. Han har dårlig tid, og jeg opplevde at målet var å få meg fortest mulig ut igjen. De legesekretærene som er på senteret nå, virker uproffe og lite serviceinnstilte (i motsetning til de som var der tidligere). I 2012 er det vanskelig å skjønne hvorfor et såpass stort legesenter ikke har egen hjemmeside - hvor pasienten også kan bestille time og resepter elektronisk! Har byttet fastlege - himmelvid forskjell!

En meget flink lege, har bare gode ord å skrive her

Kjempe flink, tar pasientene på alvor, og jeg opplever at han har tid til meg når det er noe jeg trenger svar på. Kan heller ikke huske at kontoret har veldiog lang ventetid, så de booker vel passe med pasienter da ?

Dårlig tid

Det virker som han har dårlig tid. Jeg var innom med samme lidelse tre ganger med noen ukers mellomrom, og han spurte hver gang jeg kom inn hva han kunne hjelpe meg med. Virket uforberedt, og opptatt av å bli fort ferdig.

Bruker altfor lite tid på pasientene

Da jeg var pasient hos Thomassen følte jeg alltid at han hadde så dårlig tid. Det tok aldri mer enn 2-3 minutter før jeg var ferdig med legetimen, og ofte satt jeg igjen med mange ubesvarte spørsmål da jeg ble sendt ut. Det viktigste for meg er å føle at jeg blir tatt på alvor, og at legen er grundig og prater underveis. Hans faglige dyktighet er jeg dog nok ikke den rett til å vurdere. Endte med at jeg byttet fastlege.

Den beste legen jeg har hatt!

Nesten hele familien min har brukt Thomassen i mange år. Vi er alle veldig fornøyd. Han er utrolig dyktig, og flink til å stille rett diagnose, også uvanlige sykdommer her hos oss. Meget effektiv, men føler alltid han har tid når jeg trenger det. Veldig sympatisk og empatisk.

Kjempefornøyd!

Møter pasienten med et smil og varme øyne! Fremstår snill, lyttende og forståelsesfull. Flink til å rådføre vedrørende medikamenter. Fikk umiddelbart støtte i å slutte med en kombinasjon smertestillende/betennelsesdempende bestående av 3 stk B-preparater, som jeg ble kjempedårlig av. Beholdt ett stk B-prep, og byttet ut de to andre med to ulike medikamenter av vesentlig svakere karakter. Så fra å sitte som en uvirksom, og nærmest lam amøbe i fire år, er jeg nå endelig - ved hjelp av en ny og mye mildere cocktail, uten noen som helst bivirkninger, kommet opp av sofaen, og blitt "apekatt", i påvente av videre utredning av kirurg :))))

Kjempe flink og effektiv!

Kjempe flink fastlege med tydelig mye erfaring og kompetanse! kjapp og effektiv, men tar tid hvis det er behov. Føler meg hørt og veldig bra ivaretatt!
Veldig fornøyd!

Svært fornøyd over mange år

Er svært fornøyd med denne legen. Har hatt han i flere år og har aldri hatt noe å utsette. Grundig i undersøkelser, rask time ved behov og om det haster så kommer du alltid inn på dagen, selv om du da må regne med å vente litt.

Jeg har bytter, for å si det sånn.

Thomassen er en lege som er betydelig mer opptatt av sin egen betaling enn pasientens helse. Han bruker i snitt under to minutter på hver pasient, noe som rett og slett ikke holder mål. Når du kommer inn på legekontoret prøver han å få deg ut så fort som mulig, for å kunne ta inn den neste. Jeg, og hele min familie har byttet nå.