Svein Øivind Thomassen

Tilleggskompetanse
  • Petroleumslege
  • Sjømannslege
Ledige plasser 269 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Lund Legesenter

Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Svein Øivind Thomassen er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Svein Øivind Thomassen

Jeg anbefaler han

Jeg synes at er god lege. Jeg hadde han som fastlege siden 2001 og jeg er meget fornøyd 😌 😌 😌 😌 😌 😌.

Dårlig inntrykk.

Likegyldig og tar ikke pasienten på alvor. Har inntrykk av at pasienten selv må stille diagnosen. Uhøfflige kontorsekretærer. Venteværelse og legekontor er heller ikke bra. Trengs absolutt betydelige økonomiske investeringer.

Missfornøyd!

Han har dårlig tid når man skal inn til time, bruker maks 2 min pr pers, bryr seg lite om pasientene og blander pasienter, husker ikke alltid hvem du er.

Dårlig oppfølgning og nøler med å henvende pasient videre til spesialister osv.
Henger seg opp i små bagateller som ikke har noe med saken å gjøre, vrir om ting.

Bytter lege for å si det sånn!

Dårlig tid, lite interessert.

Vi byttet lege etter å ha hatt Thomassen noen år. Vi opplevde at han tok lett på det vi kom for. Ofte bare beskjed om å ta tiden til hjelp. Virket også å ville bli ferdig fort. Når vi byttet til et annet legekontor så ble vi heldigvis tatt på alvor og fikk veldig god hjelp og ordnet opp i problemet.

Kan virkelig ikke anbefale Thomassen, virker dessverre mest interessert i å ha flest mulig pasienter og tjene mest mulig penger, uten noen særlig interesse for å gi skikkelig hjelp til pasientene han faktisk har.

Ikke bra

Har vært hoThommesen flere ganger da arbeidsgiver brukte dette legesenteret. Ved siste besøk fikk jeg klar benskjed at jeg skulle være glad for at jeg kunne gå da mangee andre satt i rullestol. Store muskelsmerter fører til at jeg ofte må stoppe når jeg går og gjerne må pauser mellom stua og kjøkkenet. Her var ingen sympati eller interesse.