Svein Øivind Thomassen

Autorisasjon (1988)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ingen på venteliste

Lund Legesenter Telefonnummer38 09 50 0038 09 50 ...
Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Svein Øivind Thomassen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Svein Øivind Thomassen

Trygg

Begynte hos Thommassen i 1992 .jeg led da av panikkangst . Prøvde flere leger han tok meg på alvor. Fikk en medisin som het zoloft etter en måned forsvan panikkangsten. Opplever han som grundig og empatisk. Har alltid tatt meg på alvor

Dårlig lege - usympatisk

Uhyggelig og lite forståelsesfull.
Virker som sliten og lei av sitt yrke.
Har en dement mor og når vi ringer får lite hjelp til å hjelpe mor som ikke har ressurser selv. Han la på og var uhøflig.

En lege med minst to personligheter!

Jeg kan på det sterkeste ikke anbefale denne legen!Han bryr seg så lite om det du sier og noterer lite,eller ingenting!Husker deg snaut når du kommer tilbake,selvom det kansje er snakk er 2-3mnd sist du var der,og han husker ingenting om deg så en må hver eneste gang gjenta det meste som en har snakket om,og bryt seg lite om å undersøke deg,har foreksempel aldri tatt blodtrykket mitt på snart to år som jeg var der,og det påtross av at jeg sliter med altfor lavt blodtrykk!Han leser ikke rapportene som kommer fra sykehuset eller spesialister,og når du tar det opp så finner han det aldri og får bare beskjed om at det skal han se på senere å ta kontakt,noe han aldri gjør!Han kan virke veldig hyggelig når du møter til time,men å snakke med han på tlf,er rett og slett grusomt!Han er likegyldig og snakker i munnen på deg og uansett hva du spør om hjelp til så kan han ikke gjøre noe for å hjelpe!Han er nedlatende og viser ingen sympati med deg,ikke engang om du gråter på tlf!Da sier han bare ha en god dag og så legger han på!Jeg har aldri følt meg så lite ivaretatt av en lege!En kan heller ikke si noe positivt om sekretariatet der heller,dessverre..,men å jobbe for denne legen må nok ikke være så greit det heller kansje?!

Veldig fornøyd!

Flink lege som oser erfaring og tillit. Finner kjapt ut av problemer opplever jeg. Veldig fornøyd med behandlingen han gir.

Empatisk og flink lege!

Thomassen er en fantastisk og dyktig lege, han som alle andre leger er avhengige at du sier hva du trenger hjelp til.
«Kan virke som negative omtaler skyldes dårlig kjemi, og ikke hans egnethet som fastlege»
Han tar meg alltid seriøst, spør åssen du har det, skriver støtteskriv til f.eks nav med den ekspertise som trengs og har greie på lover og regler. Han er heller ikke slepphendt med vanedannende medisiner, og henviser deg gjerne til instanser som trengs for å finne bukt med et problem du har. Har brukt Thomassen i en årrekke, og jeg ville aldri byttet fastlege slik han har hjulpet meg oppigjennom.