Svein Øivind Thomassen

Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Tlf: 38 09 50 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Svein Øivind Thomassen er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Svein Øivind Thomassen

Behagelig og god lege som står på for pasienten

Svein har vært min fastlege i 20 år, og jeg har bare godt og si om ham. Han har vært til god støtte for meg når liv og helse ikke alltid har gått på skinner. I mitt arbeide har jeg vært svært mye på reisefot, og bestilling av time som passer har med andre leger vært problematisk, men Svein har alltid funnet tid. Jeg anbefaler ham derfor på det varmeste.

Fantastisk

Jeg og min familie har hatt Thomassen som fastlege i 20 år. Jeg er super fornøyd, han er effektiv, flink og nøler ikke med og skrive henvisning til spesialst hvis det trengs. Jeg har alltid følt meg godt ivaretatt hos Thomassen.

Styr unna!

Lite hjelp å få, både av lege og sekretærene.
På dette kontoret er det en mindre hyggelig atmosfære, og kommer rask til å oppdage at her skal du helst ut igjen av døren, før du har kommet deg inn. Pengene teller, lokaler, fraværende nettsider og mistrivdes ansatte bærer kraftig preg av dette!

Jeg anbefaler han

Jeg synes at er god lege. Jeg hadde han som fastlege siden 2001 og jeg er meget fornøyd 😌 😌 😌 😌 😌 😌.

Dårlig inntrykk.

Likegyldig og tar ikke pasienten på alvor. Har inntrykk av at pasienten selv må stille diagnosen. Uhøfflige kontorsekretærer. Venteværelse og legekontor er heller ikke bra. Trengs absolutt betydelige økonomiske investeringer.