Svein Øivind Thomassen

Autorisasjon (1988)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ingen på venteliste

Lund Legesenter Telefonnummer38 09 50 0038 09 50 ...
Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Svein Øivind Thomassen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Svein Øivind Thomassen

Ikke bra

Har vært hoThommesen flere ganger da arbeidsgiver brukte dette legesenteret. Ved siste besøk fikk jeg klar benskjed at jeg skulle være glad for at jeg kunne gå da mangee andre satt i rullestol. Store muskelsmerter fører til at jeg ofte må stoppe når jeg går og gjerne må pauser mellom stua og kjøkkenet. Her var ingen sympati eller interesse.

Anbefales ikke.

Hører ikke på pasienten, har dårlig tid og lite villig til å utføre undersøkelser. Var der mange ganger over en lengre periode med samme plager, og eneste undersøkelse han utførte var en blodprøve jeg aldri hørte resultatet på. Ellers fikk jeg beskjed om å "vente og se". Måtte nærmest tvinges av min mor til å signere papirer for innleggelse på sykehus. Føles som han bare vil ha flest mulig inn og ut av kontoret så ha tjener mest mulig penger. Vil ikke anbefale han.

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Thomassen. Han har god forståelse og medfølelse, han er målrettet og effektiv. Jeg føler meg trygg og ivaretatt hos han. Hele vår familie går til Dr. Thomassen.

Blir stresset av legetimene

Jeg føler ikke jeg får den hjelpen jeg trenger og blir stresset av at jeg har så dårlig tid. Jeg føler heller ikke at jeg får tid til å fortelle hva som er galt før legen har gjort seg en beslutning om hva som feiler meg. Han hører ikke på hva jeg sier og finner den kjappeste løsningen på alle problmer

Et gammeldags legekontor

De få gangene jeg har trengt lege har jeg oppfattet meg som lite velkommen hos legen. Han har dårlig tid, og jeg opplevde at målet var å få meg fortest mulig ut igjen. De legesekretærene som er på senteret nå, virker uproffe og lite serviceinnstilte (i motsetning til de som var der tidligere). I 2012 er det vanskelig å skjønne hvorfor et såpass stort legesenter ikke har egen hjemmeside - hvor pasienten også kan bestille time og resepter elektronisk! Har byttet fastlege - himmelvid forskjell!