Svein Øivind Thomassen

Lund Legesenter

Autorisasjon (1988)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Lund Legesenter Telefonnummer38 09 50 0038 09 50 ...
Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Svein Øivind Thomassen er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Svein Øivind Thomassen

Et gammeldags legekontor

De få gangene jeg har trengt lege har jeg oppfattet meg som lite velkommen hos legen. Han har dårlig tid, og jeg opplevde at målet var å få meg fortest mulig ut igjen. De legesekretærene som er på senteret nå, virker uproffe og lite serviceinnstilte (i motsetning til de som var der tidligere). I 2012 er det vanskelig å skjønne hvorfor et såpass stort legesenter ikke har egen hjemmeside - hvor pasienten også kan bestille time og resepter elektronisk! Har byttet fastlege - himmelvid forskjell!

En meget flink lege, har bare gode ord å skrive her

Kjempe flink, tar pasientene på alvor, og jeg opplever at han har tid til meg når det er noe jeg trenger svar på. Kan heller ikke huske at kontoret har veldiog lang ventetid, så de booker vel passe med pasienter da ?

Dårlig tid

Det virker som han har dårlig tid. Jeg var innom med samme lidelse tre ganger med noen ukers mellomrom, og han spurte hver gang jeg kom inn hva han kunne hjelpe meg med. Virket uforberedt, og opptatt av å bli fort ferdig.

Bruker altfor lite tid på pasientene

Da jeg var pasient hos Thomassen følte jeg alltid at han hadde så dårlig tid. Det tok aldri mer enn 2-3 minutter før jeg var ferdig med legetimen, og ofte satt jeg igjen med mange ubesvarte spørsmål da jeg ble sendt ut. Det viktigste for meg er å føle at jeg blir tatt på alvor, og at legen er grundig og prater underveis. Hans faglige dyktighet er jeg dog nok ikke den rett til å vurdere. Endte med at jeg byttet fastlege.

Den beste legen jeg har hatt!

Nesten hele familien min har brukt Thomassen i mange år. Vi er alle veldig fornøyd. Han er utrolig dyktig, og flink til å stille rett diagnose, også uvanlige sykdommer her hos oss. Meget effektiv, men føler alltid han har tid når jeg trenger det. Veldig sympatisk og empatisk.