Svein Øivind Thomassen

Lund Legesenter

Autorisasjon (1988)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Lund Legesenter Telefonnummer38 09 50 0038 09 50 ...
Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Svein Øivind Thomassen er en av 102 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Svein Øivind Thomassen

Den beste legen jeg har hatt!

Nesten hele familien min har brukt Thomassen i mange år. Vi er alle veldig fornøyd. Han er utrolig dyktig, og flink til å stille rett diagnose, også uvanlige sykdommer her hos oss. Meget effektiv, men føler alltid han har tid når jeg trenger det. Veldig sympatisk og empatisk.

Kjempefornøyd!

Møter pasienten med et smil og varme øyne! Fremstår snill, lyttende og forståelsesfull. Flink til å rådføre vedrørende medikamenter. Fikk umiddelbart støtte i å slutte med en kombinasjon smertestillende/betennelsesdempende bestående av 3 stk B-preparater, som jeg ble kjempedårlig av. Beholdt ett stk B-prep, og byttet ut de to andre med to ulike medikamenter av vesentlig svakere karakter. Så fra å sitte som en uvirksom, og nærmest lam amøbe i fire år, er jeg nå endelig - ved hjelp av en ny og mye mildere cocktail, uten noen som helst bivirkninger, kommet opp av sofaen, og blitt "apekatt", i påvente av videre utredning av kirurg :))))

Kjempe flink og effektiv!

Kjempe flink fastlege med tydelig mye erfaring og kompetanse! kjapp og effektiv, men tar tid hvis det er behov. Føler meg hørt og veldig bra ivaretatt!
Veldig fornøyd!

Svært fornøyd over mange år

Er svært fornøyd med denne legen. Har hatt han i flere år og har aldri hatt noe å utsette. Grundig i undersøkelser, rask time ved behov og om det haster så kommer du alltid inn på dagen, selv om du da må regne med å vente litt.

Jeg har bytter, for å si det sånn.

Thomassen er en lege som er betydelig mer opptatt av sin egen betaling enn pasientens helse. Han bruker i snitt under to minutter på hver pasient, noe som rett og slett ikke holder mål. Når du kommer inn på legekontoret prøver han å få deg ut så fort som mulig, for å kunne ta inn den neste. Jeg, og hele min familie har byttet nå.