Svein Øivind Thomassen

Autorisasjon (1988)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ingen på venteliste

Lund Legesenter Telefonnummer38 09 50 0038 09 50 ...
Kirkeveien 4 4631 Kristiansand S
Svein Øivind Thomassen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Svein Øivind Thomassen

En meget flink lege, har bare gode ord å skrive her

Kjempe flink, tar pasientene på alvor, og jeg opplever at han har tid til meg når det er noe jeg trenger svar på. Kan heller ikke huske at kontoret har veldiog lang ventetid, så de booker vel passe med pasienter da ?

Dårlig tid

Det virker som han har dårlig tid. Jeg var innom med samme lidelse tre ganger med noen ukers mellomrom, og han spurte hver gang jeg kom inn hva han kunne hjelpe meg med. Virket uforberedt, og opptatt av å bli fort ferdig.

Bruker altfor lite tid på pasientene

Da jeg var pasient hos Thomassen følte jeg alltid at han hadde så dårlig tid. Det tok aldri mer enn 2-3 minutter før jeg var ferdig med legetimen, og ofte satt jeg igjen med mange ubesvarte spørsmål da jeg ble sendt ut. Det viktigste for meg er å føle at jeg blir tatt på alvor, og at legen er grundig og prater underveis. Hans faglige dyktighet er jeg dog nok ikke den rett til å vurdere. Endte med at jeg byttet fastlege.

Den beste legen jeg har hatt!

Nesten hele familien min har brukt Thomassen i mange år. Vi er alle veldig fornøyd. Han er utrolig dyktig, og flink til å stille rett diagnose, også uvanlige sykdommer her hos oss. Meget effektiv, men føler alltid han har tid når jeg trenger det. Veldig sympatisk og empatisk.

Kjempefornøyd!

Møter pasienten med et smil og varme øyne! Fremstår snill, lyttende og forståelsesfull. Flink til å rådføre vedrørende medikamenter. Fikk umiddelbart støtte i å slutte med en kombinasjon smertestillende/betennelsesdempende bestående av 3 stk B-preparater, som jeg ble kjempedårlig av. Beholdt ett stk B-prep, og byttet ut de to andre med to ulike medikamenter av vesentlig svakere karakter. Så fra å sitte som en uvirksom, og nærmest lam amøbe i fire år, er jeg nå endelig - ved hjelp av en ny og mye mildere cocktail, uten noen som helst bivirkninger, kommet opp av sofaen, og blitt "apekatt", i påvente av videre utredning av kirurg :))))