Haagen Andreas Johnsen

Autorisasjon (2016)

Haagen Andreas Johnsen er en av 33 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Haagen Andreas Johnsen

arrogant

Hører ikke etter hva problemet er. Bare snakk om slanking. Og lar meg velge medisin som har like dårlige birvikninger. lytter ikke. Jeg bytter fastlege så snart jeg får innsmett. Gruer meg for hver gang jeg må bestille meg time.

Trenger forbedring.

Han er bestandig forsinket og det lar han oss som pasienter få høre. Har opplevd å vente alt fra 40 min til nesten 1 time på å komme inn, og da må han alltid påpeke hvor forsinket han er. Har hørt han si det samme til andre pasienter fra venterommet. Føler derfor at det bare er stress når jeg skal ha hjelp til noe, må bare ramse alt kjapt opp. Opplever derfor at han bare har fått med selv halvparten av hva som er tatt opp og sagt for eventuelt videre henvisninger, og føler jeg forlater legesenteret usikker og misfornøyd.

Kunnskapsrik, motiverende og omsorgsfull.

Mitt første møte med ny fastlege var trygt og fint! Tok seg god tid til å gå gjennom journalen min og tidligere historikk. Løsningsorientert, engasjert og hyggelig, med mye fagkunnskap.Takk for det!

Helt ok lege.

Han er en hyggelig og munter mann og virker å ta sykdommen min på alvor og Prøver å sette seg inn sykdommen. Bruker litt lang tid, og det er en del venting eneste. Men det virker å være slik på alle legekontor jeg har vært på.

Arrogant lege

Ble fullstendig avvist med min 6-årige sønn, fordi legesekretæren hadde satt oss opp på en akutt time og tilstanden var ikke skutt nok. På telefon med legesenteret spesifiserte jeg at det ikke var bråhast, men sa legen skulle i pappaperm uken etter ønsket de å sette oss opp på time samme dagen. Han var så arrogant da barnet ikke hadde feber eller annet tegn på infeksjon som var kriteriet for akutt time og sa rett ut at dette hadde han ikke tid til og jeg følte vi virkelig hadde kastet bort tiden hans. Vi var der pga langvarig hoste og barnehagen synes barnet virket sliten. Legen så ikke på han en gang! Tok ikke på han eller spurte ikke et spørsmål, bare viste oss ut igjen. Det føltes så nedverdigende og barnet brydde hans seg fint lite om. Vi byttet fastlege så fort vi fikk mulighet.