Linda Grønvold Opedal

Autorisasjon (2005)

Tåsenklinikken Telefonnummer23 00 59 4023 00 59 ...
Kaj Munks vei 41 0876 Oslo
Linda Grønvold Opedal er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Grønvold Opedal

Flott fastlege

Linda Oppedal er en flott lege som ser deg som et helt menneske. Hun tar den tiden som trengs. Føles veldig trygt å gå til henne.

Sympatisk og kunnskaprik

Flink til å lytte, er rutinert og kunnskapsrik, og sjekker raskt opp ting hvis hun ikke selv kan løse et problem. Henviser til relevante spesialister. Eneste problemet er at det er lang ventetid på timer, men kommer du først til, gir hun den tiden som er nødvendig.

Beste fastlegen jeg har hatt

Linda lytter, tar deg på alvor, svarer raskt, henviser videre og fremstår veldig kunnskapsrik. Hun har også vært veldig flink med vår sønn.
Hos Linda er man i gode hender selvom timen som regel er ganske forsinket. Det gjør imidlertid ingenting for man forstår hvorfor: hun tar seg tid til pasienten! Man føler seg sett/hørt og det er utrolig at det ikke er gitt flere tilbakemeldinger her på henne. Jeg er svært fornøyd med å ha denne fastlegen og har kun hatt gode opplevelser med henne. Telefonkøen til legesenteret er som regel lang, så det trekkes stjerner der, men det er ikke legens skyld.

Trygg, varm og faglig flink

Alltid vennlig, lett å få kontakt med. Empatisk og kunnskapsrik. Aldri følelse av dårlig tid. Veldig fornøyd!

Trygg og kunnskapsrik

Føler at hun er trygg og kunnskapsrik. Lytter til deg, og henviser raskt til andre spesialister ved behov. Jeg har tatt blodprøver noen ganger uten legetime, og da får jeg rask tilbakemelding på svar og eventuelt videre behandling med justering av tabletter. Veldig fornøyd med henne, og legesentret. Skiftet legesenter for ca 1 år siden, da jeg ikke var fornøyd med legen.