Hans Thorbjørn Kvig Rydningen

Fastlege, generell kirurg og karkirurg

• Generell kirurgi
  • Karkirurgi
  • Thoraxkirurgi

Autorisasjon (1990)

Sentrumslegene Bodø Telefonnummer75 50 45 0075 50 45 ...
Sjøgata 6, 2.etasje 8006 Bodø
Hans Thorbjørn Kvig Rydningen er en av 58 fastleger i Bodø

Siste vurderinger av Hans Thorbjørn Kvig Rydningen

FØLER MEG I TRYGGE HENDER

Jeg er svært glad for at denne legen er blitt min nye fastlege. Han tok imot meg på en varm og omsorgsfull måte, hvor jeg fikk lagt fram de plager og bekymringer jeg hadde, til en lege som lyttet, og straks tok grep. Ut fra de utredninger/ undersøkelser som er foretatt, så har jeg fått en diagnose. Føler meg utrolig godt ivaretatt og i trygge hender hos denne lege. En helt fantastisk lege på alle måter.

Har vært en stor ressurs

Det var vanskelig å fylle skoene til min gamle fastlege. Det klarte Rydningen uten problem. Åpenbart travel, men tar seg tid når han trenger det. Imponerende for legene som har en så utfordrende jobb i fastlegekrisen. Har vært til stor hjelp for meg.

Kunnskapsrik og veldig erfaren.

Veldig positiv opplevelse etter å ha hatt en og samme fastlege «så lenge man kan huske». Denne legen har allsidig erfaring og gir seg tid til å lytte til de, kanskje dumme problemer man opplever! Sååå fornøyd med min nye fastlege!

FANTASTISK!

Var svært skeptisk til å bytte fastlege etter jeg hadde forrige i 20 år, men all den skepsisen er totalt borte.
Han er en svært dyktig,
profesjonell, god og empatisk lege som tydelig brenner for å hjelpe sine pasienter. Han henviser videre, han hjelper fra A-Å og har enormt mange gode råd å komme med. Absolutt den beste legen jeg har møtt! Håper han blir min fastlege til langt over sin pensjonsalder! Fantastisk er bare forbokstaven!

Fantastisk, fantastisk, fantastisk

Absolutt den beste legen jeg har hatt. Var skeptisk til å få ny lege når Kenneth sluttet(som også var fantastisk), men all skepsis ble blåst vekk. Han tar helsen min på alvor og bruker tid, sender henvisninger og følger opp til punkt og prikke. Han anbefales på det sterkeste, fantstisk lege.