Per Øuen Walvik

Sjøsanden Legesenter DA

1989

Sjøsanden Legesenter DA Telefonnummer38 27 22 5038 27 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hollendergt 3 4514 Mandal
Per Øuen Walvik er en av 15 fastleger i Mandal

Siste vurderinger av Per Øuen Walvik

Fantastisk Lege

Har hatt Per som lege i 9 år som psykiatrisk hjelp i hovedsak. Etter som jeg fikk flere problemer med somatiske lidelser. Med tiden har han tatt meg 100% alvorlig med mine kroniske smerteplager og hjelper meg som medmenneske og lege. Han holder meg også litt i ørene av og til hva medisinbruk angår. Utrolig dyktig!

Kunnskapsrik

En meget kunnskapsrik lege som tar pasienten på alvor. Handlekraftig, erfaring og empatisk som skaper trygghet for pasienten.

Effektiv - spørrende

Har hatt Per som lege i nesten 30-år, han er ekstremt flink til å stille spørsmål og da føler man med engang en trygghet. Han er rolig, subjektiv direkte og forklarer akkurat det som er nødvendig. Han har også passet på at jeg stoppet opp med oral kortison, da han mente man ikke burde gå på det for lenge. Flink til å følge opp tidligere avtaler. Ønsker at det fantes 2 stk, Per Ø. walvik da min samboer har behov for en lege som har handlingskraft og virkelig kompetanse!

Til min gode lege:

Kjære Per. Du var min LEGE i 15 år og har måttet behandle meg for ulike sykdommer med forskjellige karakterer gjennom denne perioden. Dessverre kan jeg ikke ta med meg "legen min" på flyttelasset fra Mandal.
Du så meg, lyttet til alt jeg la frem, svarte og spurte, resonnerte og så drøfter vi tilstand og mulige diagnoser, gjennomførte analyserer, diagnostiserte, igangsatte behandling eller du henviste til spesialister ved behov. Etter noen år kjente vi hverandre meget godt som lege og klient. Jeg opplevde at du så HELE meg. Jeg likte veldig godt at du var direkte og handlingsorientert i din tilnærming til meg, ekspeditt og svært effektiv. Du var også ganske direkte i med dine gode og korrekte råd til meg som person og workaholic.
Per, jeg kan med stor glede anbefale deg som allmen-lege. G.

Seriøs, dyktig og hyggelig

Veldig godt fornøyd. Tar seg tid til pasienten og gir gode råd.