Per Øuen Walvik

Autorisasjon (1989)

Per Øuen Walvik er en av 26 fastleger i Lindesnes

Siste vurderinger av Per Øuen Walvik

lytter ikke

Opplevde å ikke bli lyttet til, men heller sendt hjem uten å ville høre på min forklaring. Var veldig ubehaglig som pasient å ikke få forklart seg eller bli lyttet til, og måtte bestille flere timer for å bli tatt på alvor
Det positive er at han er kunnskapsrik og kommuniserer bra.

Beste lege

Har hatt Per som fastlege i 24 år.
Han tar seg alltid god tid, lytter og hjelper med alt som er nødvendig. Hva gjelder konsultasjoner, medisiner eller henvisninger.

Fantastisk Lege

Har hatt Per som lege i 9 år som psykiatrisk hjelp i hovedsak. Etter som jeg fikk flere problemer med somatiske lidelser. Med tiden har han tatt meg 100% alvorlig med mine kroniske smerteplager og hjelper meg som medmenneske og lege. Han holder meg også litt i ørene av og til hva medisinbruk angår. Utrolig dyktig!

Kunnskapsrik

En meget kunnskapsrik lege som tar pasienten på alvor. Handlekraftig, erfaring og empatisk som skaper trygghet for pasienten.

Effektiv - spørrende

Har hatt Per som lege i nesten 30-år, han er ekstremt flink til å stille spørsmål og da føler man med engang en trygghet. Han er rolig, subjektiv direkte og forklarer akkurat det som er nødvendig. Han har også passet på at jeg stoppet opp med oral kortison, da han mente man ikke burde gå på det for lenge. Flink til å følge opp tidligere avtaler. Ønsker at det fantes 2 stk, Per Ø. walvik da min samboer har behov for en lege som har handlingskraft og virkelig kompetanse!