Per Øuen Walvik

Hollendergt 3 4514 Mandal
Per Øuen Walvik er en av 14 fastleger i Mandal

Siste vurderinger av Per Øuen Walvik

Til min gode lege:

Kjære Per. Du var min LEGE i 15 år og har måttet behandle meg for ulike sykdommer med forskjellige karakterer gjennom denne perioden. Dessverre kan jeg ikke ta med meg "legen min" på flyttelasset fra Mandal.
Du så meg, lyttet til alt jeg la frem, svarte og spurte, resonnerte og så drøfter vi tilstand og mulige diagnoser, gjennomførte analyserer, diagnostiserte, igangsatte behandling eller du henviste til spesialister ved behov. Etter noen år kjente vi hverandre meget godt som lege og klient. Jeg opplevde at du så HELE meg. Jeg likte veldig godt at du var direkte og handlingsorientert i din tilnærming til meg, ekspeditt og svært effektiv. Du var også ganske direkte i med dine gode og korrekte råd til meg som person og workaholic.
Per, jeg kan med stor glede anbefale deg som allmen-lege. G.

Seriøs, dyktig og hyggelig

Veldig godt fornøyd. Tar seg tid til pasienten og gir gode råd.

Den beste!

Per Walvik er den legen som har tatt min kroniske sykdom mest på alvor. Og ikke bare er han en god fagmann, men han bryr seg om hvordan du har det ellers. Takk Per!

Meget fin fastlege!

Vi oppfatter Per Øuen Walvik som meget oppmerksom, dyktig, samvittighetsfull. Han følger opp pasientene!