Sadia Sultana Kapur

Autorisasjon (2012)

Schouslegene DA Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ...
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Sadia Sultana Kapur er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Sultana Kapur

Empatisk og trygg

Hun tar meg alltid på alvor, og har en plan for oppfølging når det trengs. Hun er et behagelig menneske, og lett å snakke med. Jeg stoler på kunnskapen hennes og er kjempefornøyd.

Bare gode ord

Jeg er veldig fornøyd med Sadia.
Jeg har tidligere hatt en fastlege hvor ting har vært vanskelig til tider. Men Sadia både ser, forstår og behandler meg som et medmenneske og ikke bare et tall på legelista si. Jeg har full tiltro til hennes vurdering som lege, hun svarer på meldinger utrolig fort og hun er en super fastlege. Er det noe som er kritikkverdig så er det på systemnivå og ikke på henne som fastlege da hun gjør det hun kan innenfor det systemet hun jobber i.

Føler meg ikke sett

Jeg har vært pasient på dette kontoret siden 2015. Har i alle år vært fornøyd. Da min tidligere lege sluttet fikk jeg Sadia. I starten følte jeg hun tok seg god tid, men dette endret seg.

Jeg har vært igjennom traume og når jeg møter på legekontoret følger hun aldri opp denne situasjonen. Hun viser ofte til generelle løsninger på det jeg vil sjekke og sier alltid at jeg heller må komme tilbake om det blir verre.

Det er ufattelig lang ventetid på å få en normal legetime, ofte over en måned å vente.

Føler hun ikke ser meg som menneske, men heller som noe som må raskt inn og ut fra kontoret. Ender med at jeg bytter legekontor etter 8 år.

Svekket mitt allerede skeptiske forhold til helsevesnet

Kort fortalt er mitt inntrykk lite interesse i pasienten. Hastverksarbeid for utredninger og henvisninger. Jeg ble henvist til privat klinikk uten statlig avtale som kostet meg over 2000 kr før jeg fant ut av det, som også var sekunder før jeg booket tid for en operasjon som ville kostet med minimum 35 000. Det endte med at jeg selv måtte ta jobben med å finne behandlingssted og be om henvisning dit spesifikt. Kan ikke akkurat si dette inspirerer mye tillitt. Spørsmål om helseproblemer blir svart med tomprat uten faktisk informasjon og beskjed om å gjøre en selvstendig vurdering. Hvordan kan man gjøre en selvstendig vurdering når man ikke får svar på det man lurer på? Dette på toppen av den veldig vanlige følelsen man får av å stresse seg gjennom en fastlege-time fordi legekontoret konstant er overbooket.

Veldig fornøyd

Sadia tar seg god tid, stiller spørsmål og tar meg seriøst. Henviser videre ved behov og svarer raskt på e-kommunikasjon. Veldig fornøyd! Noe knotete å bestille time gjennom sms, men pleier som regel å få time ganske kjapt.