Sadia Sultana Kapur

Autorisasjon (2012)

Schouslegene DA Telefonnummer23 15 61 0023 15 61 ...
Trondheimsveien 2, Postboks 4778 Sofienberg 0506 Oslo
Sadia Sultana Kapur er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sadia Sultana Kapur

Empatisk og kunnskapsrik

Veldig empatisk,hyggelig,kunnskapsrik og imøtekommende.Svarer veldig raskt på e-kommunikasjon.Følte at jeg fikk veldig god kjemi med dr.Kapur.
Måtte dessverre bytte til et annet fastlege kontor,da sekretærene ikke kunne scanne inn journalen min fra den forrige fastlegen,som aldri klarte å overføre journalen.
Angrer på at jeg forlot dette legesenteret nå,da min nye fastlege ikke kan måle seg med dr.Kapur når det gjelder å være kunnskapsrik,profesjonell,empatisk og hyggelig.Alle som har denne fastlegen er utrolig heldige.

Legen er snill, veldig kunnskapsrik og klok.

Jeg har vært hos legen for første gang og jeg var imponert over arbeidet hennes. Hun er en god lytter, høflig og veldig kunnskapsrik. Hun tok historien min og undersøkte meg, så forklarte hun meg alle mulighetene for sykdommen min, årsakene, undersøkelsene og behandlingen. Jeg synes at hun er så erfaren.

Hyggelig og klok

Fornøyd med Sadia som fastlege. Hun er kunnskapsrik, hyggelig og trygg i rollen. Hun følger opp under og etter timer og prøver. Følt meg godt ivaretatt. Litt trekk handler kun om at legekontoret er vanskelig å nå på telefon. Heldigvis fått bedre digitale løsninger.

Flink, vennlig og lyttende!

Veldig hyggelig og snill lege! Var hos henne for et kort besøk kun, og følte jeg ble behandlet seriøst. Legen tok seg god tid og virket som hun brydde seg.

En god fastlege

Jeg har vært fornøyd alle gangene jeg har brukt denne fastlegen. Hun fremstår som hyggelig, kunnskapsrik og profesjonell. Opplever å bli tatt på alvor, hun stiller grundige spørsmål og gjør nødvendige tester. Jeg føler meg godt ivaretatt og kjenner ikke igjen andre kommentarer her. Får også veldig rask respons på e-konsultasjoner.