Vanja Alves

Paradis Legesenter
Lagårdsveien 73 4010 Stavanger
Vanja Alves er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Vanja Alves

Great Doctor who seems to care with regard to mental health issues

Great doctor who seems to make time to get a patient in for a “hastetime”. Seems to be genuinely concerned about the patient and has been great at listening to my mental health issues and providing treatment or recommendation for psychiatric help. When there is a pressing concern/symptom Vanja always accomodated and made time for me. I think it is not easy being a doctor these days and I feel the few negative reviews are not accurate of who Vanja is as a Doctor. There is a reason she has been my fastlege for all of my time in Norway. Thanks!

Uengasjert, dårlig kommunikasjon

Misfornøyd. Sitter igjen med følelsen av at hun har dårlig tid og ikke gidder helt å ta seg tid til å gjøre tester. Jeg har vært inne flere ganger nå og får bare resept på resept uten noen form for forklaring eller testing, ikke følelse av at en blir tatt seriøst. Blir lite tillit til at det skal fungere, noe det heller ikke gjør. Lite empati. Lite engasjert. Kan ikke anbefale.

utrolig dyktig lege.

hei, min sykdom er FMF, som gjør at jeg får smerter over hele kroppen. Lenge har jeg hatt suicidale tanker på grunn av min sykdom og den dårlige tilstanden jeg har vært i. Wanja Alves er min fastlege og hun er den som er hovedgrunnen til at jeg er i live i dag. Hennes psykologiske og pedagogiske egenskaper har gjort at jeg endret på mine vonde tanker og endret dem til det helt motsatte. Jeg er uendelig takknemlig for den rollen hun har spillet i mitt liv.

Ikke fornøyd.

Missfornøyd. Sitter igjen med følelsen av dårlig pasientoppfølging. Lite empati. Lite engasjert. Typisk «kvikk fiks» lege.
Vanskelig å få tak i hun. All kommunikasjon går gjennom damene i resepsjonen. I resepsjonen møter man en ufin eldre dame som virkelig burde skifte jobb ettersom det står i pannen at hun er drittlei av pasienter.

Faglig dyktig. Behagelig vesen.

Faglig dyktig. Lytter til deg. Veldig fornøyd. Anbefales.God kommunikasjon med henne. Blir møtt med respekt. Beste fastlege som jeg har hatt.Hun holder seg faglig oppdatert.