Trine Utne Brede

Autorisasjon (2016)

Trine Utne Brede er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Trine Utne Brede

Veldig fornøyd

Jeg er veldig fornøyd med Trine og kan ikke si et dårlig ord. Lytter, bekrefter, forklarer. Ønsker å hjelpe og finne ut av ting. Håper hun fortsetter som fastlege.

Proff og folkelig

Veldig fornøyd med Trine. Føler at jeg blir sett og tatt godt hånd om. Er hun usikker på noe så sjekker hun med andre kollegaer. Blir henvist til spesialister nesten uten å be om det. Har god humor har hun også 👍😀

Skuffet

Veldig godt førsteinntrykk. Tilsynelatende lyttende og interessert. Faller dessverre totalt gjennom når det gjelder. Tar seg ikke tid til å lese seg opp på epikrise fra sykehuset, sender ikke henvisningene hun sier hun sier hun skal, og tar minste motstands veg for å få pasienten raskest mulig unna. Får virkelig følelsen av å være bare ett navn på en liste når du trenger noe.
Svært skuffende. Spesielt sett opp mot førsteinntrykket. Heldigvis er hun mye borte og har dyktige kolleger / vikarer.

Fantastisk god fastlege

Trine Brede er en veldig god fastlege. Hun lytter, og viser interesse for deg som pasient. Opplever at hun tar seg tid til deg og kommer med gode råd. Hun er dyktig og en lege som du vet gjør sitt ytterste for å hjelpe deg. Hatt henne som fastlege siden Januar og jeg kommer ikke til å bytte. Fantastisk hyggelige legesekretærer, med humor. Lett å få seg time er det og.

Flink

Jeg opplever at Trine bryr seg og er tilstede under time og tilgjengelig også ellers. Hun er også flink og har som regel en løsning når man lurer på noe.