Tor Magne Lund

Autorisasjon (2003)

Tor Magne Lund er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Tor Magne Lund

Fantastisk

Har hatt Tor Magne som fastlege siden 2019 og har alltid vært veldig fornøyd.
Våren 2021 slet jeg med tung depresjon, og i denne perioden var han virkelig en klippe for meg. Han fikk henvist meg til de rette behandlerne, samtidig som han var veldig flink til å følge meg opp selv.
Men, det som virkelig har hatt best effekt har vært terapihund. Han har en nydelig terapihund som har betydd alt for meg. Vet virkelig ikke hvor jeg hadde vært i dag uten denne fantastiske hunden, eller legen.

Lite hyggelig, ingen empati

Skikkelig dårlig erfaring med denne legen! Uprofesjonell, lite empatisk og ikke noe hyggelig. I tillegg luktet kontoret vondt, fordi han hadde 2 hunder liggende der inne. Veldig kleint med leger som ikke kan oppføre seg. Anbefales ikke i det hele tatt!

Trygg og dyktig

Har hatt han som fastlege noen år og kunne ikke vært mer fornøyd.

Han tar seg alltid tid, og jeg føler meg ekstremt godt i vare tatt.

Anbefales

Beste legen jeg har hatt. Alltid tilgjengelig når det trengs, svarer fort på ekonsultasjon, og humor

Kunnskapsrik og empatisk

Tor Magne er den beste legen jeg har hatt! Han er kunnskapsrik, empatisk og en god lytter. Han er også flink når det gjelder tverrfaglig samarbeid. Blir alltid videresendt til dyktige spesialister.

Jeg har aldri vært pasient hos en lege som er så genuint opptatt av mitt ve og vel. Kan med sikkerhet og takknemlighet si at hans engasjement har reddet "Jobb-livet" mitt.