Tor Magne Lund

Autorisasjon (2003)

Tor Magne Lund er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Tor Magne Lund

Kan virkelig anbefalast

Vart akutt sjuk i fjor og har våre sidan regelmessig hos Tor Magne.
Han er kunnskapsrik, bryr seg oppriktig, god samtalepartner, rett og slett ein dyktig lege og ikkje minst eit flott menneske.

Kan anbefale Tor Magne på det sterkaste.

Ikke fornøyd

Hatt denne legen i noen få måneder. Jeg er ikke fornøyd. Jeg synes ikke han tar meg alvorlig, og han hører ikke på det jeg har å si.

Veldig flink lege

Hatt denne legen i flere år, og sitter igjen med et positivt inntrykk. Imøtekommende, lyttende og dyktig. Må dessverre bytte lege pga flytting.

Veldig bra

God til å kommunisere. Har bra oversikt. Lytter. Tenker raskt og riktig. Bra innsikt i NAV-systemet.

En veldig god lege!

3 av 4 i vår familie har Tor Magne, og alle er like fornøyd og føler seg meget godt ivaretatt! Han håndhilser når du kommer,og er alltid blid. Flink til å lytte og tar seg tid der det er nødvendig! Husker historikken din! Henviser videre om han er i tvil,flink til å forklare. Illustrerer,visualiserer om nødvendig. Han er klar, men samtidig ivaretagende. Aldri moraliserende. Opplever han som varm,omsorgsfull og faglig oppdatert. Vi har i perioder seilt i fjerne farvann og har alltid vært trygg på at vi har vært godt utrustet med det vi trenger. Kan " kunsten" å behandle en ung jente i familien med humor, varhet og respekt, så ingenting blir flaut!