Kristin Vik

Autorisasjon (2013)

Kristin Vik er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Kristin Vik

Meget god fastlege

Kristin Vik er oppriktig engasjert og interessert i å forstå hva hun kan bidra med. Tar seg god tid til å lytte og opplevelses som svært sympatisk dame. Hun oppriktig opptatt av å hjelpe til og finne riktig behandling. Jeg har stor tillit til henne og hun er en meget god fastlege. Anbefales virkelig!

Super fastlege

Kristin er en fantastisk fastlege. Hun er omsorgsfull, og jeg føler meg sett og respektert. Hun tar mine bekymringer på alvor. Er veldig fornøyd med hun som fastlege.

Overfladisk

Jeg er ikke vaksinert og bruker munnbind når jeg er et sted med mange personer. Legen hadde ikke munnbind og ba meg ta av munnbindet. Da jeg sa at jeg ikke var vaksinert svarte hun at det var hun. Jeg mente da at hun kunne smitte meg selv om hun var vaksinert og at jeg kunne smitte henne. Det forstod hun ikke, dermed ble jeg kommandert til å ta av meg munnbind. Hun virker både overfladisk, nedlatende og vanskelig å forholde seg til. Bytter til annen lege.

Fantastisk fastlege

Kristin er kunnskapsrik, oppmerksom og omsorgsfull. Hun tar seg tid og gjør det lille ekstra. Beste fastlegen jeg har hatt.

Rolig og tillitsfull

I dag har jeg vært hos min nye fastlege - Kristin Vik . Det var en fornøyelse - en lege som "så " meg .
Ja , synd at hun skal i permisjon , men den som venter på noe godt , venter ikke forgjeves ...
Gleder meg til hun er tilbake!!!!