Harald Bjørnestad

0 av 1900

Harald Bjørnestad er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Harald Bjørnestad

Svært dyktig

Han ser raskt behov for eventuell videre behandling og har inntrykk av at han er respektert på vårt lokale sykehus.
Alltid imøtekommende og til tross for mange pasienter føler man seg ivaretatt på en personlig og god måte.
Skulle ønske at han noen ganger kunne vært mer tilgjengelig, men det henger vel sammen med at mange benytter han. Ser at noen mener staben på Storhaug Legesenter kan virke uforskammet. Det er jeg fullstendig uenig med!! De yter en service uten sidestykke alle sammen, er min erfaring.

Fikk veldig dårlig erfaring med denne legen

Han tok seg ikke tid i det hele tatt til å høre på min sykdomshistorie. Den ene gangen ble jeg avbrutt midt i samtalen og fikk beskjed om at når var tiden ute, og så åpnet han døren. Han kunne jo sagt det på en finere måte, gjerne bedt meg om å komme tilbake og bestille en dobbeltime. Jeg var såpass syk og dårlig på dette tidspunktet, jeg var helt utbrent med flere psykiske plager inkludert tinnitus, men fikk ikke engang 1 uke med sykemelding... Fikk bare beskjed om å ta en prat med sjefen!? Skulle jeg ta fri/ferie da, eller?

Nei denne legen følte jeg ikke tok meg på alvor i det hele tatt, veldig dårlig gjort da jeg slet, og fortsatt sliter med flere diagnoser, verst er tinnitus/øresus og søvn.

Fantastisk lege!

Harald er en utrolig god lege. For første gang føler jeg at jeg blir tatt på alvor og at en lege er interessert i å finne årsak til smerter. Han er alltid i godt humør, lett å kommunisere med, forståelsesfull og lyttende. Han er den første legen jeg har vært hos som går gjennom hele sykdomshistorien nøye for å få hele bildet i veien til diagnose. Jeg anbefaler denne legen på det sterkeste :) Her blir man ivaretatt!

Fantastisk fastlege!

Har hatt Harald Bjørnestad som fastlege i 4 år, og bytter på grunn av flytting. Han har siden første møte vært meget imøtekommende og alltid tatt meg som pasient serriøst. Han vurderer alltid situasjonen serriøst og kommer med råd uansett hva det måtte være. Har aldri følt meg mer velkommen hos en lege og anbefaler han på det sterkeste.

beste legen jeg har hatt

har hatt Harald Bjørnestad i ca 20 år som familie legen
han er en veldig god lege tar seg god tid til og lytte til deg nå du er der,han har hjulpet meg og min familie sønn og barnebarn mye
ja må bare si beste legen og medmeneske vet ikke hvord og få rost han nok,han er nr 1.altid god tid ikke bare rett inn og ut igjen som hos mange,og nå snakker jeg av ærfaring .