Harald Bjørnestad

Klubbgata 1 4013 Stavanger
Harald Bjørnestad er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Harald Bjørnestad

Fantastisk lege!

Harald er en utrolig god lege. For første gang føler jeg at jeg blir tatt på alvor og at en lege er interessert i å finne årsak til smerter. Han er alltid i godt humør, lett å kommunisere med, forståelsesfull og lyttende. Han er den første legen jeg har vært hos som går gjennom hele sykdomshistorien nøye for å få hele bildet i veien til diagnose. Jeg anbefaler denne legen på det sterkeste :) Her blir man ivaretatt!

Fantastisk fastlege!

Har hatt Harald Bjørnestad som fastlege i 4 år, og bytter på grunn av flytting. Han har siden første møte vært meget imøtekommende og alltid tatt meg som pasient serriøst. Han vurderer alltid situasjonen serriøst og kommer med råd uansett hva det måtte være. Har aldri følt meg mer velkommen hos en lege og anbefaler han på det sterkeste.

beste legen jeg har hatt

har hatt Harald Bjørnestad i ca 20 år som familie legen
han er en veldig god lege tar seg god tid til og lytte til deg nå du er der,han har hjulpet meg og min familie sønn og barnebarn mye
ja må bare si beste legen og medmeneske vet ikke hvord og få rost han nok,han er nr 1.altid god tid ikke bare rett inn og ut igjen som hos mange,og nå snakker jeg av ærfaring .

Beste legen

Eg har hatt ham som lege i ca 20 år og min mann har brukt han i over 12 år vi er veldig fornøyde begge to . Vi har flyttet fra Stavanger men reiser inn til Stavanger uten problemer for vi vil ikke ha en annen lege enn han :)

Dyktig og empatisk

Hadd Harald Bjørnestad som fastlege da jeg var tenåring/tidlig 20 årene. Veldig god og imøtekommende. God til å lytte. Vil gjerne bytte tilbake til ham så snart han har ledig plass på listen.