Harald Bjørnestad

• Samfunnsmedisin

1986

0 av 1900

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Storhaug Legesenter DA
Klubbgata 1 4013 Stavanger
Harald Bjørnestad er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Harald Bjørnestad

Fantastisk lege!

Harald er en utrolig god lege. For første gang føler jeg at jeg blir tatt på alvor og at en lege er interessert i å finne årsak til smerter. Han er alltid i godt humør, lett å kommunisere med, forståelsesfull og lyttende. Han er den første legen jeg har vært hos som går gjennom hele sykdomshistorien nøye for å få hele bildet i veien til diagnose. Jeg anbefaler denne legen på det sterkeste :) Her blir man ivaretatt!

Fantastisk fastlege!

Har hatt Harald Bjørnestad som fastlege i 4 år, og bytter på grunn av flytting. Han har siden første møte vært meget imøtekommende og alltid tatt meg som pasient serriøst. Han vurderer alltid situasjonen serriøst og kommer med råd uansett hva det måtte være. Har aldri følt meg mer velkommen hos en lege og anbefaler han på det sterkeste.

beste legen jeg har hatt

har hatt Harald Bjørnestad i ca 20 år som familie legen
han er en veldig god lege tar seg god tid til og lytte til deg nå du er der,han har hjulpet meg og min familie sønn og barnebarn mye
ja må bare si beste legen og medmeneske vet ikke hvord og få rost han nok,han er nr 1.altid god tid ikke bare rett inn og ut igjen som hos mange,og nå snakker jeg av ærfaring .

Beste legen

Eg har hatt ham som lege i ca 20 år og min mann har brukt han i over 12 år vi er veldig fornøyde begge to . Vi har flyttet fra Stavanger men reiser inn til Stavanger uten problemer for vi vil ikke ha en annen lege enn han :)

Dyktig og empatisk

Hadd Harald Bjørnestad som fastlege da jeg var tenåring/tidlig 20 årene. Veldig god og imøtekommende. God til å lytte. Vil gjerne bytte tilbake til ham så snart han har ledig plass på listen.

Flink lege!

Syns Dr. Bjørnestad er kjempe flink!. Han ser meg og hører på meg. Han kommer alltid med gode forklaringer og argumenter, og spør alltid meg hva jeg syns, og sammen kommer vi frem til en løsning.

Løsningsorientert og erfaren!

Alltid gode egenskaper, effektiv, løsningsorientert og dyktig.

i møte med mennesker

Bjørnestad har på de få gangene jeg har besøkt ham vært utrolig hyggelig å imøtekommende. Han husker min historie godt og spør etter hvordan ting går, selv om det ikke har noen ting med sykdomsproblematikken å gjøre. Han har et løsningsorientert fokus, tar meg med på laget og det oppleves som han har en mer helhetslig tankegang som er ekstrem mangelvare eller innenfor skolemedisinen. Jeg gir ham mine varmeste anbefalinger.

Dyktig og tillitsfull lege

Bjørnestad kjenner pasientene sine og spør alltid hvordan det går utenom de fysiske plagene også. Han er flink til å lytte og tar seg tid, slik at han kan komme med den rette behandlingen. Jeg er så fornøyd med Bjørnestad at jeg ikke vil bytte fastlege selv om jeg har flyttet fra Stavanger. Derfor er han også alltid tilgjengelig på mail i tilfelle jeg har noen spørsmål. En veldig, veldig dyktig lege.

Beste Legen

Etter min erfaring er dette den beste legen. Hyggelig, rolig og forståelsesfull. Opptatt av både min mentale og fysiske helse uten å bli dillete. Fikk hjelp og ble imøtesett på mine plager når jeg kom. Tilgjengelig.

Vennlig og positiv

Har alltid tid til samtale og tar seg god tid til å forklare hva det dreier seg om.
Gir rask tilbakemelding ved digitale henvendelser.

En hyggelig lege.

Er alltid i godt humør. Spør hvordan det går. Er rask til å stille diagnose. Der er sjelden ventetid. Resten av personellet virker greie.

Effektivitet en dyd!

En oppriktig interessert lege, som til forskjell fra "lurven" bruker akkurat det han trenger av tid til det faglig medisinske, og god nok tid til det mellommenneskelige. Trenger man ikke mer enn 5 minutter for å fastslå bihulebetennelse, så bruker man ikke mer! Sjelden vare...

God fastlege

Han er glad og positiv, men kan være litt "for effektiv." Det er sånn at han nesten bare kunne hatt svingdør inn på kontoret sitt, for ikke før er man inne før man er ute igjen. Og han har ikke vært uhøflig, og ikke ufin, det er bare ikke rom for å gå dypere inn i problemet. Det gis ikke råd annet enn det helt essentielle.

Fordelen med dette er at han alltid er i rute, det er ikke ventetid.

En flink kunnskapsrik lege

Min fastlege er ekstremt kunnskapsrik! hvis det er noe problemer finner han det ut på 5 min! han er veldig hyggelig og hjelpsom, og er alltid glad og positiv. han får deg til å føle deg vel og spør alltid hvordan det går og hva du driver på med for tiden. Han er flink med å kjenne på hvor du har vondt og stiller alltid rask og korrekt diagnose.

Grundig, lyttende, tålmodig

Henviser ved behov. God oppfølging. Føler at man blir godt ivaretatt hos ham. Eneste klare minuset er helsepersonellet på dette legekontoret, som kan oppfattes som uhøflige og mindre serviceinnstilte.