Harald Bjørnestad

0 av 1900

Harald Bjørnestad er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Harald Bjørnestad

Dyktig og tillitsfull lege

Bjørnestad kjenner pasientene sine og spør alltid hvordan det går utenom de fysiske plagene også. Han er flink til å lytte og tar seg tid, slik at han kan komme med den rette behandlingen. Jeg er så fornøyd med Bjørnestad at jeg ikke vil bytte fastlege selv om jeg har flyttet fra Stavanger. Derfor er han også alltid tilgjengelig på mail i tilfelle jeg har noen spørsmål. En veldig, veldig dyktig lege.

Beste Legen

Etter min erfaring er dette den beste legen. Hyggelig, rolig og forståelsesfull. Opptatt av både min mentale og fysiske helse uten å bli dillete. Fikk hjelp og ble imøtesett på mine plager når jeg kom. Tilgjengelig.

Vennlig og positiv

Har alltid tid til samtale og tar seg god tid til å forklare hva det dreier seg om.
Gir rask tilbakemelding ved digitale henvendelser.

En hyggelig lege.

Er alltid i godt humør. Spør hvordan det går. Er rask til å stille diagnose. Der er sjelden ventetid. Resten av personellet virker greie.

Effektivitet en dyd!

En oppriktig interessert lege, som til forskjell fra "lurven" bruker akkurat det han trenger av tid til det faglig medisinske, og god nok tid til det mellommenneskelige. Trenger man ikke mer enn 5 minutter for å fastslå bihulebetennelse, så bruker man ikke mer! Sjelden vare...