Karen Christensen

Breiflåtv 6 Legesenteret Mariero 4017 Stavanger
Karen Christensen er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Karen Christensen

Flott lege

Hun er jo fin lege, en man kan snakke med om ting og en forståelsesfull lege. Men dessverre utilgjengelig for tiden. Vanskelig å få avtale med henne. Synd. Hun er en man kan få gjennom for tingene sine, hun er ikke vanskelig å be om når man ønsker å ta en tur til spesialist/sykehus for å sjekke hva som er feil. Håper hun er mer tilgjengelig i framtiden.

Fantastisk lege som man ikke bytter

Har vært pasient hos Karen siden hun begynte det blir vel snart 18 år. Jeg er fast pasient hver 5 uke for oppfølging og kunne aldri funnet en lege som er så forståelse full og snill og som du føler deg vel hos. Hun tar seg også god tid til deg hvis det er noe du har på hjerte. Hun har alt som en lege skal ha kunnskap,empati med deg som pasient og ett veldig tilitsfult vesen som du stoler på.
Kunne ikke vært heldigere som har henne som lege.

Snill, men kanskje litt tafatt og ukreativ

Når man har bare hatt en fastlege gjennom tidene, så blir det jo kanskje vanskelig å sammenligne med andre. Men syns som regel mine lege besøk hos henne er ubrukelige. Man går ikke der for å få svar på noe som helst, man kommer derimot med egne ideer som hun svarer veldig vagt på; "ja det kan være lurt", "ja kanskje det", "vel kanskje lurt å vente osv.". Jeg kommer med alle initiativene. Hun er som sagt allmenn lege, men burde være flinkere å ta pasienter på alvor å gjerne referere mer til spesialister som faktisk kan noe. Jeg skjønner at det offentlige helsevesen oppfordrer til tålmodighet og lang ventetid, men noen har ikke lyst til å ha redusert livskvalitet eller leve i usikkerhet i ett år pluss. Når man går til en lege håper man å få svar på hva som er galt, men det beste er som regel å ta initiativ selv, enten ved å finne noen som er mer spesialisert på ditt problem og/eller søke på internett.

Den beste lege jeg har hatt.

Jeg er 61 år og har vært i kontakt med flere leger oppigjennom årene, men aldri har jeg hatt en lege som lyttet og tok mine problemer på alvor, slik som Karen Christensen, TAKK for god hjelp og forståelse.

Dyktig lege

Jeg har hatt Karen Christensen som fast lege. Har fått meget bra, profesjonell og tett oppfølging ved behandling av akutt sykdom og helse plager.