Karen Christensen

Breiflåtv 6 4017 Stavanger
Karen Christensen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Karen Christensen

Flott lege

Hun er jo fin lege, en man kan snakke med om ting og en forståelsesfull lege. Men dessverre utilgjengelig for tiden. Vanskelig å få avtale med henne. Synd. Hun er en man kan få gjennom for tingene sine, hun er ikke vanskelig å be om når man ønsker å ta en tur til spesialist/sykehus for å sjekke hva som er feil. Håper hun er mer tilgjengelig i framtiden.

Fantastisk lege som man ikke bytter

Har vært pasient hos Karen siden hun begynte det blir vel snart 18 år. Jeg er fast pasient hver 5 uke for oppfølging og kunne aldri funnet en lege som er så forståelse full og snill og som du føler deg vel hos. Hun tar seg også god tid til deg hvis det er noe du har på hjerte. Hun har alt som en lege skal ha kunnskap,empati med deg som pasient og ett veldig tilitsfult vesen som du stoler på.
Kunne ikke vært heldigere som har henne som lege.

Snill, men kanskje litt tafatt og ukreativ

Når man har bare hatt en fastlege gjennom tidene, så blir det jo kanskje vanskelig å sammenligne med andre. Men syns som regel mine lege besøk hos henne er ubrukelige. Man går ikke der for å få svar på noe som helst, man kommer derimot med egne ideer som hun svarer veldig vagt på; "ja det kan være lurt", "ja kanskje det", "vel kanskje lurt å vente osv.". Jeg kommer med alle initiativene. Hun er som sagt allmenn lege, men burde være flinkere å ta pasienter på alvor å gjerne referere mer til spesialister som faktisk kan noe. Jeg skjønner at det offentlige helsevesen oppfordrer til tålmodighet og lang ventetid, men noen har ikke lyst til å ha redusert livskvalitet eller leve i usikkerhet i ett år pluss. Når man går til en lege håper man å få svar på hva som er galt, men det beste er som regel å ta initiativ selv, enten ved å finne noen som er mer spesialisert på ditt problem og/eller søke på internett.

Den beste lege jeg har hatt.

Jeg er 61 år og har vært i kontakt med flere leger oppigjennom årene, men aldri har jeg hatt en lege som lyttet og tok mine problemer på alvor, slik som Karen Christensen, TAKK for god hjelp og forståelse.

Dyktig lege

Jeg har hatt Karen Christensen som fast lege. Har fått meget bra, profesjonell og tett oppfølging ved behandling av akutt sykdom og helse plager.

Ydmyk og svært dyktig

Karen Christensen har jeg opplevd bare positivt. Hun lytter, er ydmyk på evt manglende egen erfaring, og har en behagelig men direkte og ærlig fremtreden.
En lege som gir god trygghet, og som definitivt er svært kompetent.

Utrolig kjekk lege. Lett å snakke med, flink å lytte og forståelsesfull. En du stoler på.

Har hjulpet meg psykisk som fysisk opp gjennom årene, og gruer meg til den dagen jeg må skifte lege.

Også veldig gode kunnskaper og råd.

Ventetid kan være litt lang på kontoret, men til gjengjeld føler jeg absolutt at legen tar seg tilstrekkelig tid til deg, og vell så det.

Kan til tider være utilgjengelig, men for meg personlig, har det sjeldent vært en ulempe

Karen er empatisk og faglig dyktig. Den beste legen jeg har hatt.

Den beste legen jeg har!!!

Karen er helt fantastisk! Har aldri møtt en så bra fastlege som henne, og jeg skal beholde henne så lenge som mulig!! :-)

Super fastlege

Dyktig, behaglig å prate med - lege man stoler på.

Legen er helt ålreit.

Legen er helt ok. Hun er en god samtaleperson å ha, og hun er helt fantastisk.
Synd at det er veldig lang ventetid, og når man endelig kommer inn til henne, så sier hun at hun ikke har mye igjen tid. Da er det litt bortkastet egentlig, men man må se på helheten. I helheten er mye bra, hvis man ser bort fra ventetid. Hun har nok lang ventetid, fordi hun vil bruke nok tid på pasientene sine.

Som en annen her skrev, hun er fantastisk god og dyktig!! Det er pga dette jeg ikke bytter til en annen. Jeg stoler på henne og hennes kunnskap. Har hatt flere fastleger tidligere, og jeg går sjeldent til lege før. Kan si at denne legen er BEDRE enn de tidligere jeg har hatt, og angret ikke på at jeg byttet. Godt å ha en lege jeg vet jeg kan stole på!! :-)

Denne legen bytter vi IKKE

Engasjert og dyktig, men ikke tilstrekkelig tilgjengelig

Koselig når hun er tilgjengelig

Veldig forståelsesfull,tar deg på alvor.Men til tider veldig vanskelig å få tak i.Det er vel det som kan være frustrerende.Ellers veldig fornøyd....