Karen Christensen

Legesenteret Mariero

1997

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Legesenteret Mariero
Langflåtveien 38 4017 Stavanger
Karen Christensen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Karen Christensen

Den Beste legen jeg har hatt !

Det er beste legen i heile Stavanger . Bruke så mye tid på deg du trenger . Dyktige , tålmodig , stor peiling . Anbefale til alle !

Kunnskapsrik og omsorgsfull

Jeg fant Dr. Christensen kunnskapsrik, lett å snakke med og hjelpsom. Hun lytter deg virkelig, og jeg føler meg alltid at hun bryr seg om hvordan pasienten har det. Kunnskapsrik, omsorgsfull og høflig - en gull kombinasjon!

En fantastisk lege

Jeg har vært pasient hos Karen i rundt 3 år, og føler meg både ivaretatt og hørt. Dette gjelder generelt, men også særlig den siste tiden da jeg er gravid i 6. måned med de bekymringer og plager som medfølger. Hun er enkel å snakke med, tar det jeg sier på alvor, og gir god oppfølgning. Hun er tidvis utilgjengelig når jeg kunne ønsket meg time, men hun er alltid ledig noen dager senere så jeg opplever det aldri som et problem.

Flott lege

Hun er jo fin lege, en man kan snakke med om ting og en forståelsesfull lege. Men dessverre utilgjengelig for tiden. Vanskelig å få avtale med henne. Synd. Hun er en man kan få gjennom for tingene sine, hun er ikke vanskelig å be om når man ønsker å ta en tur til spesialist/sykehus for å sjekke hva som er feil. Håper hun er mer tilgjengelig i framtiden.

Fantastisk lege som man ikke bytter

Har vært pasient hos Karen siden hun begynte det blir vel snart 18 år. Jeg er fast pasient hver 5 uke for oppfølging og kunne aldri funnet en lege som er så forståelse full og snill og som du føler deg vel hos. Hun tar seg også god tid til deg hvis det er noe du har på hjerte. Hun har alt som en lege skal ha kunnskap,empati med deg som pasient og ett veldig tilitsfult vesen som du stoler på.
Kunne ikke vært heldigere som har henne som lege.