Lars Peter Christersson

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Lars Peter Christersson er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lars Peter Christersson

Dyktig

Dyktig og kunnskapsrik lege. Lett tilgjengelig og tar tak i problemet vi som pasienter har.
Også mulig å få svar elektronisk raskt

Anbefales sterkt

Fremstår som særdeles faglig dyktig, og tar alle "problemer" skikkelig. Ved hastesaker så får man time relativt raskt også!
Skiftet fastlege for ca 7 år siden, og kommer ikke til å bytte, da det ikke kan bli bedre enn dette! Tipp Topp fornøyd! Anbefales sterkt! :)

Dyktig og saklig

Opplever å bli tatt på alvor, og har aldri gått derfra uten løsninger på problemene. Punktlig, må aldri vente over tiden. Litt vanskelig å få time sent på ettermiddager, når det passer best for meg.

anbefales!

Imøtekommende, faglig dyktig og lydhør. Dersom han er usikker på noe sjekker han det opp og gir tilbakemelding, noe som er betryggende. Framstår som ærlig og intressert i det komplekse faget han jobber med.
Jeg har hatt han som fastlege i flere år, mest kompetente legen jeg har hatt noen sinne! Resten av familien min går til han/ kommer til å bytte til hsn.

God lege

Jeg har skiftet til ham etter en anbefaling. Synes han er en god og faglig kompetent lege. Han hører på deg når du forteller om det som plager deg. Han prøver også å finne den beste behandlingen for deg dersom ikke han kan hjelpe deg. Han kan virke litt uengasjerende og trøtt, men er ikke det i det hele tatt.

Grundig og hyggelig lege

Jeg har gått til P. Christersson i to år, og har bare godt å si om denne legen. Han husker meg fra gang til gang, og viser empati og forståelse. Jeg opplever han som grundig. Dersom han ikke kan svare ringer han til andre eller henviser. Får rask time og han er alltid på tiden.

Vanskelig?

Rar lege. Jeg ba om å få tatt allergiprøver. Fikk beskjed om at det kunne jeg ikke bare få uten videre da det var dyre prøver.. Sa at jeg klødde og rant fra øyne/nese. Ok, fikk tatt prøver. Fikk brev i posten om at jeg hadde allergi og da måtte bestille ny time for å diskutere medisiner. Alt i alt litt vanskelig og tidskrevende fyr.. Ikke lett å snakke med om ting.

Veldig fornøyd!!

En meget god lege! Kommer inn til avtalt tid, og får time fort. Tar meg på alvor og henviser videre for nødvendig undersøkelser. Viser interesse og er god til å lytte. Kan anbefale han som fastlege!

Helt ok

Grei å snakke med. Mangler en del kunnskap innen en del felt. Litt for lite initiativ og empati.

god lege

OK lege å snakke med. Grundig og høflg, kan anbefales

Særiøs

Lars Peter Christersson er særiøs, effektiv, proffesjonell og tok mine langvarige smerter på alvor og gav seg ikke før han fant ut hva det var. Jeg har fått en helt ny og bra hverdag takket være han, og jeg har vært hos flere forskjellige leger de siste 15 årene som ikke har klart det.

Lite engasjert

Jeg har hatt flere timer hos denne legen de siste par årene. Legen tar lite initiativ til å forstå problemet man har, og har ikke et sterkt ønske om å hjelpe. Føler ikke at legen tar pasienten alvorlig nok. Dette mener jeg på bakgrunn av hvordan jeg har blitt behandlet flere ganger. I enkelte tilfeller kan det være ubehagelig å ta opp ting med legen på grunn av hans manglende evne til å vise forståelse, samt se alvorligheten (som man gjerne selv opplever) i det man tar opp med legen.