Lars Peter Christersson

Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Lars Peter Christersson er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lars Peter Christersson

Anbefales sterkt

Fremstår som særdeles faglig dyktig, og tar alle "problemer" skikkelig. Ved hastesaker så får man time relativt raskt også!
Skiftet fastlege for ca 7 år siden, og kommer ikke til å bytte, da det ikke kan bli bedre enn dette! Tipp Topp fornøyd! Anbefales sterkt! :)

Dyktig og saklig

Opplever å bli tatt på alvor, og har aldri gått derfra uten løsninger på problemene. Punktlig, må aldri vente over tiden. Litt vanskelig å få time sent på ettermiddager, når det passer best for meg.

anbefales!

Imøtekommende, faglig dyktig og lydhør. Dersom han er usikker på noe sjekker han det opp og gir tilbakemelding, noe som er betryggende. Framstår som ærlig og intressert i det komplekse faget han jobber med.
Jeg har hatt han som fastlege i flere år, mest kompetente legen jeg har hatt noen sinne! Resten av familien min går til han/ kommer til å bytte til hsn.

God lege

Jeg har skiftet til ham etter en anbefaling. Synes han er en god og faglig kompetent lege. Han hører på deg når du forteller om det som plager deg. Han prøver også å finne den beste behandlingen for deg dersom ikke han kan hjelpe deg. Han kan virke litt uengasjerende og trøtt, men er ikke det i det hele tatt.

Grundig og hyggelig lege

Jeg har gått til P. Christersson i to år, og har bare godt å si om denne legen. Han husker meg fra gang til gang, og viser empati og forståelse. Jeg opplever han som grundig. Dersom han ikke kan svare ringer han til andre eller henviser. Får rask time og han er alltid på tiden.