Lars Peter Christersson

2005

Tilleggskompetanse

Petroleumslege

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Stavanger Medisinske Senter
Sverdrupsgate 23 4007 Stavanger
Lars Peter Christersson er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lars Peter Christersson

anbefales!

Imøtekommende, faglig dyktig og lydhør. Dersom han er usikker på noe sjekker han det opp og gir tilbakemelding, noe som er betryggende. Framstår som ærlig og intressert i det komplekse faget han jobber med.
Jeg har hatt han som fastlege i flere år, mest kompetente legen jeg har hatt noen sinne! Resten av familien min går til han/ kommer til å bytte til hsn.

God lege

Jeg har skiftet til ham etter en anbefaling. Synes han er en god og faglig kompetent lege. Han hører på deg når du forteller om det som plager deg. Han prøver også å finne den beste behandlingen for deg dersom ikke han kan hjelpe deg. Han kan virke litt uengasjerende og trøtt, men er ikke det i det hele tatt.

Grundig og hyggelig lege

Jeg har gått til P. Christersson i to år, og har bare godt å si om denne legen. Han husker meg fra gang til gang, og viser empati og forståelse. Jeg opplever han som grundig. Dersom han ikke kan svare ringer han til andre eller henviser. Får rask time og han er alltid på tiden.

Vanskelig?

Rar lege. Jeg ba om å få tatt allergiprøver. Fikk beskjed om at det kunne jeg ikke bare få uten videre da det var dyre prøver.. Sa at jeg klødde og rant fra øyne/nese. Ok, fikk tatt prøver. Fikk brev i posten om at jeg hadde allergi og da måtte bestille ny time for å diskutere medisiner. Alt i alt litt vanskelig og tidskrevende fyr.. Ikke lett å snakke med om ting.

Veldig fornøyd!!

En meget god lege! Kommer inn til avtalt tid, og får time fort. Tar meg på alvor og henviser videre for nødvendig undersøkelser. Viser interesse og er god til å lytte. Kan anbefale han som fastlege!