Karina Enoksen

Autorisasjon (2016)

Karina Enoksen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Karina Enoksen

Imøtekommende og profesjonell

Karina er svært imøtekommende, tar seg tid til deg og oppleves som veldig profesjonell. Hun gjør at man føler seg svært godt ivaretatt og tar deg som pasient på alvor. Kan anbefales på det sterkeste!

Dyktig og medmenneskelig

Snakker på en menneskelig måte, lytter, kaller en spade for en spade, tilgjengelig og flink i jobben

Helt unik!

Karina er en helt unik lege - måtte hun for alltid være fastlegen vår!😊Hun tar seg alltid tid til det vi måtte ha på hjertet av stort og smått. Som pasient føler jeg meg alltid godt ivaretatt og har stor tillit til hennes faglige vurderinger. I tillegg er hun alltid usedvanlig blid og hyggelig😊

Imøtekommende og løsningsorientert

Føler meg alltid ivaretatt, og hun lytter til hva man selv ønsker, men gir samtidig råd om hva som kan være beste framgangsmåte.
Får aldri inntrykk av at hun har dårlig tid eller vil bli ferdig raskest mulig.
Bonus er at hun bestandig er blid, og man blir møtt med et smil

helt fantastisk!

Karina startet som vikar og tok over fastlegepraksisen til slutt. Når jeg fikk karina som fastlege så var det mye som ble bedre. Hun lytter og jeg føler alltid meg ivaretatt når jeg er der. Selv om hun har mange pasienter, så viser hun at hun kjenner deg igjen og tar deg på alvor.

Hun er støttende og ser hva som er rett behandling. Hun skriver ikke bare ut medisin og tar inn neste pasient. Hun bryr seg genuint om at du skal bli bedre. Hun behandler ikke bare symptomene, men tar tak i grunnproblemet.

siden barna mine har henne som lege så ser hun også helhetsbilde av meg som pasient.

karina er bare best!!