Øystein Dale

Autorisasjon (1989)

0 av 2000

Øystein Dale er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Øystein Dale

Den mest fantastiske legen som som finnes

Jeg har vært pasient hos Øystein Dale gjennom 25 år ! ALDRI har han sluttet å støtte meg !!! Den mest fantastiske legen som som finnes + Solveig (sekretær).! HELT UTROLIG !!!

Legen til min sønn på 6 år helt fantastisk.

Helt fantastisk lege, han ser sønnen min og spør sønnen min hva det gjelder osv. Han snakker fint i forhold til hva en 6 åring forstår. Min sønn digger legen sin. Får time alt etter akutt behov og dette fungerer helt utmerket. Er det krise har vi kommet inn med en gang.

Her er ett av Stavangers beste legekontorer

Dette er ett legekontor det er kjekt å kome til. De er imøte kommende og en blir tatt på alvor når en fremlegger ens plager. Med andre ord her ett legekontor det er trygt å komme til med seriøse og dedikerte ansatte

ELENDIG SERVICE, ELENDIG LEGE

Dette er en lege som tenker på hva som er godt for han selv, Dårlig telefon service, lang ventetid - Og man skulle tro han ikke var utdannet lege engang, ANBEFALES IKKE!!!!!! TOTALT MISSFORNØYD

Dyktig lege

Han er vennlig og imøtekommende mot pasienten. Tar seg tid til å lytte og gir god veiledning. Blir alltid møtt med et smil. Kan anbefales på det sterkeste ettersom han skaper en trygg atmosfære hvor det er lett å ta opp ens plager uten å føle ubehag.