Åsne Flatland

Autorisasjon (2014)

Åsne Flatland er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Åsne Flatland

Dårligere fastlege skal du lete lenge etter...

Uff, sjokkert over hvor dårlig jeg som pasient har følt meg/hatt det etter legebesøk hos åsne. Vært innom flere ganger for samme ting (ila 6 mnd), gått ut igjen med null hjelp. Heldigvis byttet til annen fastlege, er veldig fornøyd nå.

Den beste legen jeg har hatt

Vil anbefale Flatland på det sterkeste. Hun er faglig dyktig, oppvakt og lun.

Har hatt henne som fastlege i forbindelse med svangerskap, og opplever henne som interessert i pasienten og oppdatert innenfor svangerskap, fødsel og barsel. Hun gir aldri inntrykk av at hun har dårlig tid, og tar den tiden som trengs.

Hun svarer også raskt og konsist ved henvendelser via helsenorge.no.

Seriøs og hyggelig!

Jeg er litt delt i hvorvidt det er riktig å vurdere leger på nett eller ei, men ender med å gjøre det her. Flatland har vært en god fastlege for meg: jeg opplever henne som en som er god til å se "the bigger picture". Dersom du behøver hjelp, får du god hjelp her. Liker meg forøvrig godt på legekontoret: alle er hyggelige, og det går an å få time innen rimelig tid.

Anbefaler på det sterkeste

Jeg har vært hos fastlege Åsne Flatland gjennom svangerskap og blitt møtt med stor forståelse og interesse. Jeg har følt meg svært trygg og ivaretatt. Hun er dyktig, trygg, kunnskapsrik og det er lav terskel for spørsmål.

Jeg synes også alle som jobber på klinikken er veldig hyggelige og det er god atmosfære.

Jeg har gjennom årene hatt ulike fastleger og Åsne er den beste jeg har hatt. Jeg vil anbefale henne på det aller sterkeste.

Streng

Kunnskapsrik, men streng. Bestilte time spesifikt for en test, fikk beskjed om at dette var unødvendig selv om jeg ønsket å ta den. I mine tilfeller har hun vært veldig rask, Lite interessert i å høre. holdningen er litt «ovenfra og ned».