Rune Danielsen

Lagårdsveien 73 4010 Stavanger
Rune Danielsen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Rune Danielsen

Kjempefint

Rune Danielsen er en lege jeg føler tillit til. Han tar deg på alvor og henviser fort til spesialister, noe jeg ser som svært viktig. Han er lett å snakke med og følger opp på en fin måte. Jeg er kjempefornøyd med denne legen.

Trygg fastlege.

Veldig fornøyd med Rune, han er jordnær og genuint interessert i hvordan jeg har det. Tar det jeg sier på alvor, og gir gode råd som passer til situasjonen. Håper å ha Rune som fastlege i mange år fremover.

fantastisk lege

En lege med en empati som ikke er påtvunget fordi det står i legeboken at det forventes av en lege, det er ekte. Han husker alltid hva vi snakket om sist, hvordan det går og prøver alltid finne best mulig løsning for meg. Han pusher meg når han må, og er støttende og empatisk når jeg trenger det. Jeg skulle ønske jeg fikk denne legen da jeg var enda yngre, han kunne ha hjulpet meg ut av mange vanskelige problemstillinger. Rune må være byens beste og morsomste lege! Ringer alltid og følger opp, og tar seg enormt god tid hver eneste time. Sånn skal en ekte lege være!

God oppfølging

Tilgjengelig og imøtekommende. Tar seg god tid. Ringer tilbake innen kort tid. Direkte og god til og forklare.

Verste jeg har vært borti

Var så uheldig og komme til denne legen i ferien. Han hørte ikke på hva jeg sa og tok meg ikke på alvor. Det var lett og se at han på forhånd hadde bestemt seg for og ikke ta meg på alvor. Han lo av det jeg sa og når jeg konfronterte han med dette lo han enda mer mens han sa "nei jeg ler ikke". Før han avsluttet med og si "nå må du gå. Det er flere enn deg som trenger hjelp" Opp til meg og dømme så var dette ren mobbing.