Rune Danielsen

Lagårdsveien 73 4010 Stavanger
Rune Danielsen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Rune Danielsen

Behagelig vesen

Rune Danielsen har et behagelig vesen. Han har en uformell tilnærming og får pasienten til å slappe av på legeværelset. Har inntrykk av at han er en kompetent lege som tar godt vare på sine pasienter.

Kjempegod lege

Tar seg tid til å lytte til pasienten. Gjør en ordentlig vurdering der både pasientens fysiske symptomer og selvrapporterte psykiske tilstand tas med i betraktningen. Jeg har psykiske lidelser og ble tatt på alvor.

Suveren fastlege

Legen er opptatt av deg som person. Han tar raske og veloverveide avgjørelser som bringer deg dit du skal i forhold ditt problem. F.eks. til spesialist. Han lytter, og tar deg på alvor. Dette er meget bra. Han fortjener mange kunder. Håper han fortsetter å sette behovet til kunden som første prioritet.

En lege som bryr seg!

Jeg har hatt 3 leger før Rune, men må si ingen kan måle seg med dr. Danielsen! På en god måte vell og merke! Håper han holder seg i Stavanger i maaaange år fremover. for vi vil ikke bytte! Hele familien bruker han. Utrolig god med unger! Ingen over, ingen ved siden ;)

Veldig grei lege!

Har hatt Rune Danielsen som fastlege tidligere og har hatt han som fastlege for mine barn til han flyttet til Stavanger.

Han er engasjert og dyktig.