Konstanse Aslaug Sandvik Devold

Austbøsletta 5 4085 Hundvåg
Konstanse Aslaug Sandvik Devold er en av 128 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Konstanse Aslaug Sandvik Devold

Så glad hun er min lege

Lett å få time. Lite venting på venterommet. Hun tar seg veldig god tid med pasient. En god å støttende lege som sier som det er.

Fantastisk oppmerksom, løsningsorientert og imøtekommende lege..!!

Hun er alltid glad positiv og rolig, stiller alltid de rette spørsmålene på en høflig og interessert måte, både til oss voksne og barna. Gir trygghed med sin kunnskap på området, og er tydelig i alt hun informerer om. Gjør alt en lege skal gjøre for å finne fram til den rette behandlingen.

Lite lyttende

Legen er ofte kvass og lite forståelsesfull. Bruker liten tid på pasienten og en føler seg ikke alltid ivaretatt.

super lege

Har hatt konstanse som lege i mange år,hun er helt fantastisk og skikkelig grundig.
Hun har en fin måte å være på som skaper tilitt,jeg er kjempefornøyd og kan uten tvil si at hun er den beste legen jeg har hatt.

Effektiv og god lege.

Jeg har hatt Konstanse som fastlege siden hun startet praksisen på Hundvåg. Hun er effektiv og klar på det hun gjør og jeg har aldri hatt problemer med henne som kyndig lege. Smiler alltid og er vennlig med både meg og familien. Det samme er staben på det nye kontoret, Øyane. Anbefales som lege, og tåler du at legen er ærlig med deg så er Devold din lege.
I de tilfellene jeg har hatt behov for å komme til time kjapt, så har jeg fått time samme dag.