Ilango Nadarajah

Autorisasjon (2015)

Siste vurderinger av Ilango Nadarajah

Topp lege og fantastisk person

Svært kompetent, samvittighetsfull og god fastlege. Jeg har hatt han i mange år og er også en god samtalepartner. Fikk byttet hele familien til han. Han bruker godt tid og yter ekstra service. Alltid tilgjengelig.

Umenneskelig

Fikk spørsmål om hva han kunne hjelpe meg med ba han meg tie stille, da han skulle titte i journalen min! Han titter brått på meg å sier du er her fordi du ikke har fått det som du ville med en høy å nedverdigende stemme,jeg forklarer at jeg byttet fordi han var bare 5min unna som var hendig i min situasjon. Jeg ba om mine faste medisiner hvor han da skriker til meg at jeg skal på avrusning jeg er en helt vanlig familie far gift å har tre barn å har ingenting på et slikt sted å gjøre det første han burde ha gjort er å gjøre som tidligere lege har gjort å få meg inn på smerte klinikken evt tatt egne undersøkelser å sendt meg til mr noe jeg har hvert med på før for at legen skal forstå hva som feiler deg å ikke orker å lese epikrise på 1500 sider! Jeg var helt sjokkert å skiftet fastlege med en gang jeg gikk ut! Aldri møtt maken til oppførsel å dårlig behandling av en voksen mann!

Super lege.

Tar seg tid, alltid hjelpsom, får svar på alle spørsmål man har. Det han ikke kan svare på selv, sender han deg videre til spesialist.

God fastlege

Han er en lege som viser god forståelse for pasienten både rent faglig og som medmenneske. Man føler seg trygg, ivaretatt, sett og hørt. Han er flink til å følge opp.
Man møter en empatisk, profesjonell, kunnskapsrik, og ikke minst trygg lege som tar pasientens helse og vel på høyeste alvor.
Det er også enkelt å komme i kontakt med legekontoret og få time når man trenger det. Jeg er veldig fornøyd med han som fastlege.

Imøtekommende og vennlig

Dette var en lege som tok meg på alvor, og lyttet på meg og undersøkte meg grundig. Lytter til pasienten og bruker god tid. Anbefales.