Ilango Nadarajah
Mann, 39 år
Selv etter flere år husker han ikke diagnosen min eller hva den innebærer (har en sjelden diagnose). Han spurte også om hvorfor jeg ikke jobbet nå (selv om han var legen min gjennom hele styret til 100% ufør). Ikke ga han nav skriv gjennom aap heller, selv om jeg satte opp timer med ham kun for å minne han på det. Må alltid ringe stedene han "har sendt henvisning" for å sjekke om det er gjort, det er de sjeldent.
Jeg er utrolig takknemlig for min fastlege – han har vært redningen for meg. Etter mange år med helseplager og mislykkede forsøk på å få hjelp, møtte jeg endelig en lege som virkelig så meg og tok meg på alvor. Han lytter, viser ekte omsorg og tar seg alltid god tid. Gjennom en helhetlig tilnærming og konkrete råd har han hjulpet meg til å få bedre fysisk og psykisk helse. Han er både profesjonell og varm som person, og jeg føler meg alltid trygg og ivaretatt. En lege jeg anbefaler på det sterkeste!
Var interessert i å høre på hvorfor du kommer i starten , men ved senere timer rekker du ikke å sette deg ned på stolen før det virke som at han vil at timen skal bli ferdig . Han er gjerne forsinket og de 10 min timen din skal vare er over på 1,5 minutt . Dette setter man av tid i dagen sin for å få gjennomført
Dyktig lege. Behandling og vurdering er sammensatt av kunnskap. Synser ikke. Og man får behandling, trygg.
Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min! Han er flink, lytter virkelig til hva jeg har å si, og tar godt vare på meg. Han er også meget grundig i undersøkelsene og i oppfølgingen. Jeg føler meg trygg og ivaretatt hver gang jeg er der. Anbefales på det varmeste!
Vis flere...