Ilango Nadarajah

Autorisasjon (2015)

Siste vurderinger av Ilango Nadarajah

Ikke bra lege.!

Holder ikke avtaler, vanskelig, frekk og ufin. Har ikke empati og vil ikke ta seg tid til å prøve å forstå behovene.

Flink og dyktig lege

Han tar seg god tid, og er genuint opptatt av at du som pasient er i trygge hender. Du får alltid den hjelpen du trenger, og er det noe han er usikker på - er han kjapp til å konsultere med andre på det fagfeltet du trenger hjelp til. Han bruker god tid på deg som pasient, og man sitter aldri igjen med tusen spørsmål etter legetimen. Han er også flink til å forklare rundt sykdommen din. Han følger veldig godt opp.Selve legekontoret fungerer også supert.

Flink lege

Han tar seg god tid , og bruker ekstra tid dersom man trenger det. Lytter til deg og er god samtalepartner. Sønnen min går også hos han og han er flink med barn og min sønn gleder seg til timene hos han. Hyggelig og kunnskapsrik lege.

Trygg og empatisk lege

Veldig imøtekommende, respektfull og vennlig. Tar seg tid til det som trengs (og vet leger lever under sterkt press på tid). Føler meg trygg på denne legen!

Ikke veldig fornøyd

Her opplever jeg at jeg er ønsket ut døra nesten før timen har startet. Henvisninger blir ikke sendt før man har purret 1-2 ganger. Skylder på systemet og vil ikke innrømme forglemmelser. Når henvisninger og søknader er blitt sendt så er de skrevet svært lite informative. Sjekker ikke journal når det kunne vært nyttig. Har også opplevd å føle meg mistenkeliggjort ved vurdering av forlengelse av lengre sykemelding. Litt som "du vil ikke jobbe du" innstilling. Opplever ikke at legen har tilstrekkelig forståelse for psykisk sykdom.