Sangeetha Moganadas

Autorisasjon (2013)

Sangeetha Moganadas er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sangeetha Moganadas

Bunnsolid

Sangeetha Moganadas følger alltid opp lynkjapt, svarer på meldinger gjennom Helsenorge-appen på få minutter, og kombinasjonen av effektiv og lyttende er i hvert fall midt i blinken for meg. Jeg blir litt i stuss av noen av tilbakemeldingene under. Kanskje hun kan virke litt røff på noen? Selv føler jeg bare at jeg møtes med respekt og aldri undervurderes. Jeg beholdt henne som fastlege selv om jeg flyttet ganske langt av sted.

Anbefaler ikke denne legen

Første inntrykket virket dette som en oppegående lege, som brydde seg, og tok seg tid, men der stopper det. Dette er en lege som er meget ærekjær å setter seg selv så høyt at det går utover pasientens ve og vel. Hun følger lite opp svar på prøver, eller anmodninger fra sykehus. Hun bruker mer tid på å kverulere/diskutere enn å finne løsninger. Man sitter nesten 1 time å venter på å komme inn til avtalt time, dette er gjentagende. Styr unna!!!

Dyktig lege.

Jeg er super fornøyd med Dr.Sangeetha Moganadas.
Hun er utrolig dyktig, tar seg god tid til pasientene sine og ser det store bildet når det kommer til sykdom og skade. Jeg er heldig som har henne som fastlege og kommer til å strekke meg langt for å beholde henne om jeg noen gang flytter. Jeg og barna mine er veldig fornøyde med henne.

Dyktig og empatisk

Urolig dyktig lege som kan faget sitt og tar pasientene på alvor. Viser medmenneskelighet og er god lytter.

Trygg, interessert og dyktig

Hun er meget lyttende, og virker til å ha god tid. Interessert og faglig dyktig. Skulle ønske jeg kunne ta ho med i flyttelasset.