Sidsel Kristin Kolnes Eidsnes

Landsbylegen i Randaberg

1997

Ventetid

Antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Landsbylegen i Randaberg
Randabergveien 372 4070 Randaberg
Sidsel Kristin Kolnes Eidsnes er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Sidsel Kristin Kolnes Eidsnes

Kompetent og menneskeklok lege!

En fantastisk lege som tar deg på alvor. Hun har ekte smil, humor og varme. Jeg føler aldri at jeg stjeler tiden hennes. Hun henviser videre når det trengs. Dette er en lege som landet vårt trenger.

Fornøyd!

Utrolig fornøyd med valget av fastlege, fikk anbefalt av et familiemedlem. Kunne ikke vært mer fornøyd. En lege som står på og ønsker å hjelpe!

Sidsel er en fantastisk lege som eg har hatt i over 10 år. Hun ser meg og en merker at forslag til løsning alltid kommer fra et genuint ønske om å gjøre det beste for akkurat deg. Eg har flyttet fra Randaberg men reisen er vel verdt det for å beholde en slik kvalitetslege.

Legen som "ser" meg, og tar meg p åalvor

Sidsel er ikke bare en meget god lege, men også ett fantastisk menneske, som ser pasienten sin, og er ærlig og oppriktig.

en bra og omsorgfull lege

Sidsel er en kjempe bra og koselige lege som bryr seg om pasientene sine og har tid til å lytte på dem og tar dem på alvor. det tar ikke lange tid før hun sendere en videre til videre behandling vis hun mener det trengs,,,, kunne ikke hatt bedre lege en det som Sidsel er anbefaler henne.....

Sidsel er suveren

Vi byttet fastlege for noen år siden, og valget falt på Sidsel da vi hadde hørt mye positivt om henne. Hun er suveren. Hun tar seg tid til å lytte, har humor og er alltid imøtekommende. Kunne ikke hatt noen bedre. Flink ift unger.

Ikke min favoritt

Jeg må innrømme at jeg etter valgt fastlege går aldri til lege - i tilfelle velger legevakten.

Middel fornøyd

De første gangene jeg var hos Sidsel var jeg veldig fornøyd, men dette endret seg de siste gangene. Jeg skulle ha behandling og hadde ikke brukt mine 15 minutt, men legen virket travel og jeg måtte bestille ny time selv om jeg kunne blitt ferdig på den aktuelle timen. Legen ville avrunde timen slik at jeg ikke fikk stilt alle spørsmålene jeg ønsket. Jeg har nå byttet fastlege.

En lege som viser reell omsorg for pasientene

Sidsel er en fastlege som jeg fikk anbefalt av venner. Hun, lytter og tar på alvor de problemstillingene som jeg har. I tillegg gir hun gode løsninger på aktuelle utfordringer. En lege jeg stoler på og tar på alvor

Veldig flink lege

Sissel er en fantastisk lege. Veldig omsorgsfull og flink til å lytte.

Beste legen som finnes!

Hun er helt fantastisk! Hører virkelig etter på hva du har å si og hun er så koselig! Jeg smiler hver gang jeg kommer ut fra en legetime med henne!