Sidsel Kristin Kolnes Eidsnes

Randabergveien 372 4096 Randaberg
Sidsel Kristin Kolnes Eidsnes er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Sidsel Kristin Kolnes Eidsnes

Trygg og kunnskapsrik

Jeg har gått til Sissel i over 10 år nå. Hun er en trygg og god lege å snakke med om alt, og hun tar deg på alvor. Av og til kan det være lang ventetid på å få komme inn mens man venter i venterommet, men de siste gangene nå (sept/okt) har keg kommet inn akkurat på tiden. Håper dette er noe de har tatt tak i og fått ordnet opp i. Kan anbefale Sissel på det varmeste.

Kompetent og menneskeklok lege!

En fantastisk lege som tar deg på alvor. Hun har ekte smil, humor og varme. Jeg føler aldri at jeg stjeler tiden hennes. Hun henviser videre når det trengs. Dette er en lege som landet vårt trenger.

Fornøyd!

Utrolig fornøyd med valget av fastlege, fikk anbefalt av et familiemedlem. Kunne ikke vært mer fornøyd. En lege som står på og ønsker å hjelpe!

Sidsel er en fantastisk lege som eg har hatt i over 10 år. Hun ser meg og en merker at forslag til løsning alltid kommer fra et genuint ønske om å gjøre det beste for akkurat deg. Eg har flyttet fra Randaberg men reisen er vel verdt det for å beholde en slik kvalitetslege.

Legen som "ser" meg, og tar meg p åalvor

Sidsel er ikke bare en meget god lege, men også ett fantastisk menneske, som ser pasienten sin, og er ærlig og oppriktig.