Camilla Louise Aag Sjursen

Autorisasjon (2018)

Strandsiden Legesenter AS Telefonnummer52 69 51 5152 69 51 ...
Logemannsgården C. Sundts gate 51 5004 Bergen
Camilla Louise Aag Sjursen er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Camilla Louise Aag Sjursen

Beste legen jeg har hatt

Camilla er den beste legen jeg har hatt. Hun er alltid i godt humør, og tar seg tid til å lytte til hva du har å si. Hun er sympatisk, forståelsesfull og tar deg på alvor. Samtidig er hun effektiv i å behandle eller henvise deg videre. I tillegg tar hun både fysisk og psykisk helse på alvor.

Jeg vil anbefale Camilla på det sterkeste!

Tar deg seriøst

Hatt Camilla som fastlege i ca. et år, og er veldig fornøyd. Hun er kunnskapsrik, ung og hun tar meg på alvor. Hun har tatt blodprøver og henvist meg videre uten å blunke når jeg har vært hos henne. Føler meg veldig trygg på henne som min fastlege.

Imøtekommende og trygg

Camilla er en lege som møter problemene dine med et åpent sinn. Hun tar seg tid til å høre på det du har å si, og får deg ikke til å føle deg dum. Hun prøver ikke å avbryte med en konklusjon før du er ferdig med å prate, som gjør at du føler deg trygg.

Beste lege jeg har hatt

Camilla Louise Sjursen er det man kaller ett unikum i legebransjen. Hun lytter til deg, bryr seg om det du forteller om.
Eneste grunnen til at jeg har fått ny lege, er at jeg sto på venteliste, før jeg begynte hos henne. Sto som nr. 25, og hadde aldri trodd at det skulle ta 3mnd så var vår tid omme.
Hun er så flink at jeg satt meg opp på venteliste med engang.
Hun har forståelse, innsikt og når det gjelder legemidler, så skriver hun ut det du måtte trenge. Så framt du virkelig trenger det. Hun avviser deg ikke, da du har brukt god tid på å forklare hvorfor du trenger medisin, og er som du er.
Jeg håper at jeg som nr. 14 på ventelisten hennes, er tilbake så fort som mulig.
Anbefaler henne på d sterkeste.
Fantastisk lege

Dyktig og omsorgsfull

Kamilla er eit fint menneskje å møte når ein er i ein vanskeleg situasjon. Ho viser stor omsorg og tar seg tid til deg. Ho er ung og dermed er det ikkje alt ho kan, men ho gjer alltid sitt ytterste for å hjelpe. Tilråast!