Marit Aune

Autorisasjon (2016)

Marit Aune er en av 25 fastleger i Grimstad

Siste vurderinger av Marit Aune

Dårlig førsteinntrykk

Første gang jeg var hos Dr. Aune synes jeg hun var den dårligste legen jeg noensinne hadde vært hos. Totalt uten empati, og null interesse for deg som pasient. Hun satt og kikket på klokka og ville ha deg ut igjen fortest mulig. Jeg savner dr. Lier! Mulig hun ble overveldet av jobben i begynnelsen, for ved senere besøk var hun litt bedre. Men bare litt. Jeg er veldig fornøyd med at hun er i permisjon. Han unge svenske legen som vikarierer for henne er super! Eneste ørlille problem med ham, er at han av og til kan slite litt med noen norske ord og uttrykk. Men norsken kommer seg nok :)

Hyggelig lege!

Marit hadde en litt vanskelig start på Fevik. Skulle overta etter Jan Lier.
Etterhvert som jeg har besøkt henne har hun vunnet tillit hos meg. Hun fremstår nå som en kunnskapsrik og fortrolig lege for meg.

trygg

forståelsesfull kunnskapsrik tilgjengelig trygg å komme til og veldig imøtekommende. denne legen har jeg full tillit til.

Hyggelig, effektiv og engasjert

Jeg opplever Dr Aune som effektiv og interessert. Hun gav god blikkontakt og stilte oppfølgende spm for å være sikker på at hun forstod meg rett. Hun ordner alt jeg trenger raskt og greit, også ved henvendelser via smstjenesten. Jeg opplever henne som blid og hyggelig, og tydelig. Hun gav meg også oppmuntrende ord da jeg var bekymret, følte at hun forstod meg. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Effektiv

Hun hadde store sko å fylle, men de fylles. Hun er god på å lytte og ikke minst handle, er glad hun er min fastlege, føler meg ivaretatt der altså ❣️