Fevik Legesenter

Feviktoppen 1 4870 Fevik

Siste vurderinger av behandlere ved Fevik Legesenter

kjempeflink

Lege: Cornelia Gåskjenn Skrevet

første time med Cornelia Gåskjenn var veldig bra. ho er utrolig flink og hører etter veldig imøtekommende og man føler man blir godt tatt vare på kjempebra fastlege

Trygg, kunnskapsrik og lyttende lege.

Lege: Cornelia Gåskjenn Skrevet

Hos Gåsekjenn blir man mottatt med ryddighet, solidhet og varme. Hun ser deg og lytter til deg.
Man blir aldri avfeid eller avvist. Man får komme med ideer og innspill. Hun er den første lege jeg har klart å rote dypt ned med personlige psykiske utfordringer. Der enkelte leger ufrivillig kan få en med svak psyke til å føle seg liten og usikker, utstråler Gåsekjenn kunnskap og trygghet som smitter over på pasient.
Anbefales varmt.

Vurdering

Lege: Hans Petter Schmidt Asser Skrevet

Nå har jeg hatt Dr.Asser siden året 2000.. Verdens beste lege, håper aldri han blir gammel å slutter..
Du er ett medmenneske, omtenksom, gir deg aldri, en som lytter, en som gir råd og som er der for deg ♥️

God lege

Lege: Cornelia Gåskjenn Skrevet

Virker veldig nøye og kunnskapsrik. Gav en trygg og god behandling av min sønn. Behandling gjaldt min sønn på 11 år

Dårlig førsteinntrykk

Lege: Marit Aune Skrevet

Første gang jeg var hos Dr. Aune synes jeg hun var den dårligste legen jeg noensinne hadde vært hos. Totalt uten empati, og null interesse for deg som pasient. Hun satt og kikket på klokka og ville ha deg ut igjen fortest mulig. Jeg savner dr. Lier! Mulig hun ble overveldet av jobben i begynnelsen, for ved senere besøk var hun litt bedre. Men bare litt. Jeg er veldig fornøyd med at hun er i permisjon. Han unge svenske legen som vikarierer for henne er super! Eneste ørlille problem med ham, er at han av og til kan slite litt med noen norske ord og uttrykk. Men norsken kommer seg nok :)