Åshild Fykse

Haugesund legesenter
Skippergata 14 5527 Haugesund
Åshild Fykse er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Åshild Fykse

Flink. men gir beskjed om at hun er overarbeidet, og har ikke tid.

Flink,og grei. Men har gått ut idet siste med beskjed om at de er overarbeidet der. Dette er ikke til pasientens hjelp. og kontoret gir ofte ikke beskjed videre inn til legen om ting som haster. Ikke godt nok! For noen av oss som er kronisk syke, og noen ganger må ha ekstra hjelp for tilstander som forverrer seg: Ikke særlig bra. Fastleger skal i følge deres stilling være vår koordinator. Dette må hun ha bedre tid til.

Empatisk og dyktig

Må alltid vente en stund på å komme inn til timen, men det er hun verdt; en bedre fastlege skal du lete lenge etter! Opplever henne som vennlig og interessert, og svært kunnskapsrik.

Det eneste negative jeg kan komme på, er sekretærene/sykepleierne ved legesenteret, som trolig spiser sitroner til både frokost og lunsj.

sjokkert

Var nettopp på time hos åshild og er kjempe skuffet og sjokkert over måten hun behandlet meg på. Først og fremst måtte vi vente i 1 time på og få komme inn til time, så når vi først kom inn virket det ut som hun ville ha meg ut fortest mulig. Og når jeg spurte om spørsmål så sa hun "det kan det være mange grunner til" uten og gi noen som helst svar. Gikk ut av timen mer forvirret enn det jeg var når jeg kom. Jeg kommer til og bytte lege.

Veldig fornøyd

Hatt fykse som lege i noen år nå, og er veldig fornøyd.
Ofte lang ventetid når jeg skal inn til time, men det har jeg opplevd der hvor sønnen min har lege også.
Tar meg alltid på alvor, og fikk til og med 2 gratis ultralyder når jeg var gravid, for å sjekke at alt var fint tidlig.

Hjelpsom, dyktig og mennesklig

Det er godt og trygt å komme til Dr. Fykse! Hun er medmenneske og tar ansvar og er veldig dyktig!
Eg føler hun tar hensyn, og gir klar beskjed når hun ikke er enig! Setter stor pris på oppriktigheten hennes, noe som gjør at man stoler på legen!
Det er også godt å komme dit og man vet at det er FASTLEGEN man kommer til og ikke forskjellige leger hver gang!
Det er en av grunnene vi valgte haugesund legesenter!
Eg håper på å få beholde henne til hun blir pensjonist!