Rikke Thunold Cohen

Autorisasjon (2018)

Rikke Thunold Cohen er en av 189 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Rikke Thunold Cohen

Lite forståelsesfull

Ikke min fastlege, hadde en hastetime og ble møtt med veldig liten forståelse og var veldig lei meg da jeg gikk derfra. Hun viste minimalt med empati og jeg fikk også høre at dette ikke var en hastetime sak, etter at hun selv hadde sendt meg melding om akkurat det dagen før. Følte meg usselt behandlet og kommer aldri til å gå til henne igjen.

Super og seriøs

Vært hos henne 2 ganger, byttet fastlege grunnet beliggenhet. Hadde ei svært vond skulder, Rikke var dyktig og seriøst opptatt av smertene. Etter å ha tatt det brutale valget, å velge bort en fantastisk lege på grunn av beliggenheten, kunne jeg ikke truffet ei mer trivelig og seriøs dame. Hun blir min i mange år. Empatisk og trivelig.

Empatisk

Trygg og god lege med empati.
Blir alltid fulgt opp og tatt seriøst.
Føler meg veldig trygg.
På 10 år Med utallige fastleger føler jeg å ha funnet den beste.

Ikke til å anbefale

Fikk meg til å føle at det var min feil at jeg var syk. Hun hadde ikke tid til å snakke om hvorfor jeg var der. Måtte vente 35 minutter på å komme inn, det er for så vidt greit hvis legen har tid til deg. Fikk ny time 3 uker senere for da hadde hun tid. Byttet fastlege med en gang etter denne timen. Skikkelig dårlig opplevelse. Resepsjonisten på Sjøsiden Legesenter var til utrolig liten hjelp da jeg ringte og lurte på om noe angående fakturaer og var direkte frekk.