Kjell Ivar Glette

Skippergata 14 5527 Haugesund
Kjell Ivar Glette er en av 36 fastleger i Haugesund

Siste vurderinger av Kjell Ivar Glette

Fantastisk lege

Han er en flott lege, og veldig sympatisk!! Han har alltid vært der for meg og gitt meg den støtten jeg trenger

Erfaren lege

Virker som om han har bra oversikt og gjerne vil hjelpe.
Men helsepersonell forøvrig trenger utskiftning/ oppgradering.
Har hørt om sjeldne tilfeller hvor folk i løpet av sin helsesekretær karriere setter nålen i nerver 2 ganger, men aldri opplevd at en helsesekretær klarer det 2 ganger på samme blodprøve taking.
Kom hjem med blåmerker og merke etter nålestikket på begge armene. Var kvalm til langt på kveld. Måten denne helsesekretæren opptrer muntlig og non verbalt er også langt under grensene.

Dyktig og trygg fastlege, men resepsjonen er et sant helvete

Har bare gode ting å si om Glette som fastlege, både når jeg kommer for småting eller har vært langtidssykemeldt.

Resepsjonistene derimot, har fått meg til å vurdere å bytte fastlege opp til flere ganger. De smiler alder, du føler deg som en belastning for dem, de er sure og snapper til deg på telefonen. Ja, enkelte av dem er direkte frekke.

Jeg er heller ikke imponert over vikarlegeordningen på kontoret.

Skulle jeg satt stjerner på Glette hadde det blitt full pott. Men pga resepsjonistene blir det bare to stjerner fra meg.

Veldig dyktig lege

Har hatt Glette som lege i over 16 år og har ingenting negativt å si om han. Han har fulgt meg gjennom 3 graviditeter. Alltid god oppfølging og henviser alltid om det skulle trengs.
Han er erfaren og dyktig i yrket sitt. Alltid et smil og tar seg god tid til pasientene, lytter og forstår. Jeg og barna går derfra fornøyd hver gang!

Lite forberedt til konsultasjon

Ber om tidlig time den gangen i året jeg er hos fastlegen, men opplever selv da og måtte vente opptil en time før audiens. Har også opplevd å ha time 0800 og legen kommer på sykkel et kvarter senere. Lite respekt for andres tid, ser ikke ut til å prøve å overholde timebestillinger tidspunktene, det er jo arbeid vi andre også har som må passes. Når en da endelig slipper inn, så sitter han stort sett og leser på skjermen . Hans faglige dyktighet er vanskelig å uttale seg om da det stort sett handler om blodtrykk og kolesterol, men lite sjekking om dosering er rett fra år til år. Resepsjonen er et kapittel for seg, som andre tilbakemeldere synes også jeg at det er lite vennlighet og hjelpsomhet, opplever også å få nebbete svar da jeg ikke fikk kortbetalinger til å fungere, anbefaler smilekurs eller finn noe annet arbeid enn å ha med pasienter å gjøre.