Arnold John Ngugi Molvær

Autorisasjon (2015)

Arnold John Ngugi Molvær er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arnold John Ngugi Molvær

En fantastisk lege

Dette må være den beste fastlegen i Norge. Han har en vennlig fremtoning, og du sitter igjen med en følelse av å bli tatt på alvor med både små og store helsebekymringer. Han tar seg alltid god tid, lytter og forklarer grundig på spørsmål. Han er imøtekommende og finner alltid en løsning. Han er rask til å henvise videre når det er nødvendig.

Godt forklarende språk

Super lege som tar deg alvorlig. Ringer og spør hvordan det går på søndag. Veldig fornøyd. Fantastisk lege.

Meget kunnskapsrik

Meget kunnskapsrik lege. Opplever at jeg blir lyttet til. Tar raske og kunnskaps baserte beslutninger som treffer hver gang.

Lite serviceinnstilt og glemsom

Jeg opplever at legen ikke henger med og er ukonsentrert. Vedkommende er ikke digital, vanskelig å nå gjennom pasientsky og helsenorge. Følger ikke opp meg og mine barn. Er nok blid og snill når man først er hos han, men det hjelper lite når man ønsker oppfølging pr. telefon eller kontakt gjennom digitale flater. Henger liksom ikke med dagens digitale løsninger som forenkler både våres og hans hverdag.

trygg lege som tar seg tid til deg,føler meg godt ivaretatt

meget dyktig og har tid til deg som pasient
føler meg godt ivaretatt synd må vente lenge på time synd det er vanskelig og komme frem på tlf,alt for lang ventetid