Ivar Halvorsen

Langflåtveien 33 4017 Stavanger
Ivar Halvorsen er en av 109 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ivar Halvorsen

Meget flink fastlege

Legen er meget flink til å vise omsorg og å lytte til pasienten og å finne de beste behandlingsmåter. Han er nøyaktig og man føler at man er " i gode hender ". I alvorlige situasjoner stiller han virkelig opp og gjør sitt aller beste for pasienten.Kan absolutt anbefales.

Føler meg priviligert med Dr. Ivar Halvorsen som min fastlege

Har hatt Dr. Ivar Halvorsen som min fastlege fra ordningen ble etablert og mange år før det. Ivar har alltid vært grundig og systematisk i sine vurderinger. Han har innlevelse og evner på en god måte på en forståelig måte å formidle overfor legmann diagnose og ledsaget av konkrete og potensielle bakenforliggende årsaker. Det er også en styrke at en sterk faglig person har meget gode empatiske egenskaper.

Beste legen man kan få!

Jeg har aldri før hatt noen forventninger til leger, fordi de jeg har møtt på de forskjellige stedene jeg har bodd, har vist seg å være travle, og egentlig ikke hatt noen interesse for pasientene.

Så var jeg så heldig og fikk plass hos Ivar Halvorsen, hvor jeg hadde stått på venteliste lenge, fordi min mor skrøt så av ham.

Jeg møtte en fantastisk lege. Særdeles god på å forstå psykiske reaksjoner etter dødsfall, samlivsbrudd - alle livspåkjenninger, og klarer, bedre enn mange psykologer, å forklare hvorfor man har det som man har det. Og hjelper i slike situasjoner!

Ivar Halvorsen er tilstedeværende, smilende, empatisk, rolig og innbyr til fullstendig tillitt. Han har alltid tid å høre på det du sier.

Beste legen man kan få!

Du får ikke bedre lege en Halvorsen

Han er i kategorien unik, og du er svært heldig om du får Dr.Halvorsen som lege.
Han kan utrolig mye, og har kjennskap til omtrent alt ! Han ser deg, har tid å snakke med deg, vil hjelpe og finner alltid en løsning på problemer, har full oversikt over hele sykdomshistorien din, nytenkende, rolig, humoristisk, og veldig god. Jeg tror han må være den mest fantastiske og beste legen som finnes.

Faglig dyktig og empatisk lege

Tar alltid bekymringer på alvor og er god til å følge opp. Han oppleves aldri stresset, selv om venterommet er fullt. Du har fulle oppmerksomheten hans når det er din tur.