Ivar Halvorsen

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1986)

Køhler Legesenter Telefonnummer51 90 50 3051 90 50 ...
Lagårdsveien 78 4010 Stavanger
Ivar Halvorsen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ivar Halvorsen

Engasjert, empatisk, kunnskapsrik, dyktig og lyttende

Ivar er en kjernekar. Han tar med mennesket inn i yrket, samtidig som han gjør faglige vurderinger og lytter godt til pasienten. Ved siden av de rent medisinske og tekniske undersøkelsene er han såvel en slags psykolog som utklasser den gjengse psykolog fordi han har et bredt spekter av innsikt og forståelse av den menneskelige psyke, også på et personlig nivå. En menneskekjenner altså, samtidig som en fremragende og enestående lege uten sidestykke.

Til slutt vil jeg også få berømme hans lojale staff med helsesekretærer og øvrig personell/kolleger, da de helt tydelig må oppleve å ha en bra arbeidsplass, hvilket iallefall fremgår og speiler seg i hvor trivelige og elskverdige de er mot pasientene. De yter service på lik linje med Halvorsen selv, de er som skapt for jobben, og de er alle som en på dette legesenteret uerstattelige.

Norges beste fastlege

Ja. Hva annet kan jeg si som beskriver Ivar som den beste fastlegen i hele Norge.
Etter ett tips fra en bekjent så, er nå alle 4 familie medlemmer hos Ivar. Og her skal vi bli!!

Trygg

Veldig god lege han tok i mot meg når jeg hadde krise i små alder jeg hadde en dårlig før han og tok vare på meg veldig langt etterpå han kan du tro på

Meget flink fastlege

Legen er meget flink til å vise omsorg og å lytte til pasienten og å finne de beste behandlingsmåter. Han er nøyaktig og man føler at man er " i gode hender ". I alvorlige situasjoner stiller han virkelig opp og gjør sitt aller beste for pasienten.Kan absolutt anbefales.

Føler meg priviligert med Dr. Ivar Halvorsen som min fastlege

Har hatt Dr. Ivar Halvorsen som min fastlege fra ordningen ble etablert og mange år før det. Ivar har alltid vært grundig og systematisk i sine vurderinger. Han har innlevelse og evner på en god måte på en forståelig måte å formidle overfor legmann diagnose og ledsaget av konkrete og potensielle bakenforliggende årsaker. Det er også en styrke at en sterk faglig person har meget gode empatiske egenskaper.