Ivar Halvorsen

Tlf: 51 50 80 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ivar Halvorsen er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ivar Halvorsen

Meget flink fastlege

Legen er meget flink til å vise omsorg og å lytte til pasienten og å finne de beste behandlingsmåter. Han er nøyaktig og man føler at man er " i gode hender ". I alvorlige situasjoner stiller han virkelig opp og gjør sitt aller beste for pasienten.Kan absolutt anbefales.

Føler meg priviligert med Dr. Ivar Halvorsen som min fastlege

Har hatt Dr. Ivar Halvorsen som min fastlege fra ordningen ble etablert og mange år før det. Ivar har alltid vært grundig og systematisk i sine vurderinger. Han har innlevelse og evner på en god måte på en forståelig måte å formidle overfor legmann diagnose og ledsaget av konkrete og potensielle bakenforliggende årsaker. Det er også en styrke at en sterk faglig person har meget gode empatiske egenskaper.

Beste legen man kan få!

Jeg har aldri før hatt noen forventninger til leger, fordi de jeg har møtt på de forskjellige stedene jeg har bodd, har vist seg å være travle, og egentlig ikke hatt noen interesse for pasientene.

Så var jeg så heldig og fikk plass hos Ivar Halvorsen, hvor jeg hadde stått på venteliste lenge, fordi min mor skrøt så av ham.

Jeg møtte en fantastisk lege. Særdeles god på å forstå psykiske reaksjoner etter dødsfall, samlivsbrudd - alle livspåkjenninger, og klarer, bedre enn mange psykologer, å forklare hvorfor man har det som man har det. Og hjelper i slike situasjoner!

Ivar Halvorsen er tilstedeværende, smilende, empatisk, rolig og innbyr til fullstendig tillitt. Han har alltid tid å høre på det du sier.

Beste legen man kan få!

Du får ikke bedre lege en Halvorsen

Han er i kategorien unik, og du er svært heldig om du får Dr.Halvorsen som lege.
Han kan utrolig mye, og har kjennskap til omtrent alt ! Han ser deg, har tid å snakke med deg, vil hjelpe og finner alltid en løsning på problemer, har full oversikt over hele sykdomshistorien din, nytenkende, rolig, humoristisk, og veldig god. Jeg tror han må være den mest fantastiske og beste legen som finnes.

Faglig dyktig og empatisk lege

Tar alltid bekymringer på alvor og er god til å følge opp. Han oppleves aldri stresset, selv om venterommet er fullt. Du har fulle oppmerksomheten hans når det er din tur.

Nr 1.

Hele familien bruker dr. Halvorsen som er en stor fordel for å se hele syksdomsbildet m.m. Det kan skje at alle i familien må være informert.
Veldig behagelig å snakke med, finner løsninger, trygghetsskapende.
Han har egentlig alt en god familielege skal ha.
Ett familiemedlem bor i Australia og bruker dr. Halvorsen fremdels til det som er mulig.

Svært dyktig på sitt fagfelt

Dr. Halvorsen er en svært dyktig lege for menneske i alle livssituasjoner og aldre. Han er en person som ser alle sine pasienter, på tross av å ha svært mange pasienter på sin kundeliste. Ønsker du å ha en fastlege som ser deg, hører på deg og hjelper, så velger du Dr. Halvorsen.

Skulle det være noe å sette fingeren i, så må det være hans tilgjengelighet og servicen på kontoret. Det er svært vanskelig å komme gjennom på telefonen (får alltid melding, når du ringer, om at de er underbemannet på legekontoret) og det kan fort være snakk om en til to ukers ventetid på en konsultasjon.

Ivar Halvorsen burde fått medalje for innsatsen sin!

Ivar møter pasientene sine med et vennlig smil, og er både hyggelig, seriøs og humoristisk. Han er utrolig faglig dyktig, holder seg oppdatert og er flink til å opplyse om nye metoder, medisiner og forskning. Ivar har en rolig og behagelig fremtreden, og som pasient føler jeg at mine medisinske og psykiske problemer blir tatt på alvor. Jeg føler meg både sett og hørt, og han lytter og har alltid noe positivt og betryggende å si. Jeg flyttet en time unna legekontoret for åtte år siden, og tanken på å bytte fastlege har ikke streifet tankene mine engang. Har man først fått Halvorsen til fastlege, så bytter mann ikke. En mer medmenneskelig og dyktig lege skal man lete lenge etter!

En Fantastisk Lege

Ivar Halvorsen er den ultimate lege. Kunnskapsrik, nytenkende - og omtenksom! Han har alltid tid til og lytte selv om det er bagatellmessige eller alvorlige beskymringer. Kan anbefales på det sterkeste!

den aller beste

faglig
omsorgsfull
har de rette råd
ser pasienten

Perfekt

Ivar er fantastisk dyktig og ikke minst veldig flink til aa berolige, svare paa sporsmaal og lytte. Jeg har flyttet fra Stavanger, men har flere ganger reist hjem naar jeg har vaert syk for aa faa hjelp av Ivar naar legen der jeg bor ikke finner ut hva som er galt.

Den beste legen jeg har hatt

Ivar er en enormt god lege. Han har tid, han lytter, og han er også meget god, og interessert i psykisk sykdom (mange andre leger har ofte verken interesse eller kunnskap om dette og man må klare seg selv). Man føler aldri at man må skynde seg hos han. Så det er en grunn for at han har fulle lister.

En seriøs og dyktig lege

Han er profesjonell og viser mye medmenneskelighet. Jeg flyttet og bor nå 45 min unna legekontoret, men ALDRI om jeg bytter ut fastlegen min!

Takk for at du finnes!

Det viktigste av alt er at du blir hørt hos Ivar!! Og så for du hjelp du trenger. Så enkelt er det. EN skikkelig lege.

Kjempegod lege

Ivar Halvorsen er den beste legen jeg kunne hatt. Jeg har vært syk lenge og er ofte hos legen. Han gjør alltid alt han kan, og som noen andre her har skrevet så har han et godt nettverk. Han er utrolig flink å lytte, gir gode råd og stiller bra spørsmål. Jeg har ikke prøvd noen annen lege, men gruer meg til den dagen han ikke lenger kan være min lege, for han er kjempeflink! Han anbefales til alle som trenger fastlege i Stavanger. Han kan være travel, men selv om man må vente litt er det et behagelig sted å vente, ikke noe høy musikk og greit lys (altså ikke sånn lys som gir hodepine)

Fantastisk lege!

Ivar Halvorsen er den ultimate lege. Kunnskapsrik, nytenkende - og omtenksom!

Svært dyktig lege!

Kan anbefales på det sterkeste! Lytter, forståelsesfull, kunnskapsrik, bredt kontaktnett til ulike spesialister, erfaringsrik og flink til å forklare.