Ivar Halvorsen

Køhler Legesenter

Langflåtveien 33 4017 Stavanger
Ivar Halvorsen er en av 106 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ivar Halvorsen

Du får ikke bedre lege en Halvorsen

Han er i kategorien unik, og du er svært heldig om du får Dr.Halvorsen som lege.
Han kan utrolig mye, og har kjennskap til omtrent alt ! Han ser deg, har tid å snakke med deg, vil hjelpe og finner alltid en løsning på problemer, har full oversikt over hele sykdomshistorien din, nytenkende, rolig, humoristisk, og veldig god. Jeg tror han må være den mest fantastiske og beste legen som finnes.

Faglig dyktig og empatisk lege

Tar alltid bekymringer på alvor og er god til å følge opp. Han oppleves aldri stresset, selv om venterommet er fullt. Du har fulle oppmerksomheten hans når det er din tur.

Nr 1.

Hele familien bruker dr. Halvorsen som er en stor fordel for å se hele syksdomsbildet m.m. Det kan skje at alle i familien må være informert.
Veldig behagelig å snakke med, finner løsninger, trygghetsskapende.
Han har egentlig alt en god familielege skal ha.
Ett familiemedlem bor i Australia og bruker dr. Halvorsen fremdels til det som er mulig.

Svært dyktig på sitt fagfelt

Dr. Halvorsen er en svært dyktig lege for menneske i alle livssituasjoner og aldre. Han er en person som ser alle sine pasienter, på tross av å ha svært mange pasienter på sin kundeliste. Ønsker du å ha en fastlege som ser deg, hører på deg og hjelper, så velger du Dr. Halvorsen.

Skulle det være noe å sette fingeren i, så må det være hans tilgjengelighet og servicen på kontoret. Det er svært vanskelig å komme gjennom på telefonen (får alltid melding, når du ringer, om at de er underbemannet på legekontoret) og det kan fort være snakk om en til to ukers ventetid på en konsultasjon.

Ivar Halvorsen burde fått medalje for innsatsen sin!

Ivar møter pasientene sine med et vennlig smil, og er både hyggelig, seriøs og humoristisk. Han er utrolig faglig dyktig, holder seg oppdatert og er flink til å opplyse om nye metoder, medisiner og forskning. Ivar har en rolig og behagelig fremtreden, og som pasient føler jeg at mine medisinske og psykiske problemer blir tatt på alvor. Jeg føler meg både sett og hørt, og han lytter og har alltid noe positivt og betryggende å si. Jeg flyttet en time unna legekontoret for åtte år siden, og tanken på å bytte fastlege har ikke streifet tankene mine engang. Har man først fått Halvorsen til fastlege, så bytter mann ikke. En mer medmenneskelig og dyktig lege skal man lete lenge etter!