Ivar Halvorsen

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1986)

Køhler Legesenter Telefonnummer51 90 50 3051 90 50 ...
Lagårdsveien 78 4010 Stavanger
Ivar Halvorsen er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Ivar Halvorsen

Beste legen man kan få!

Jeg har aldri før hatt noen forventninger til leger, fordi de jeg har møtt på de forskjellige stedene jeg har bodd, har vist seg å være travle, og egentlig ikke hatt noen interesse for pasientene.

Så var jeg så heldig og fikk plass hos Ivar Halvorsen, hvor jeg hadde stått på venteliste lenge, fordi min mor skrøt så av ham.

Jeg møtte en fantastisk lege. Særdeles god på å forstå psykiske reaksjoner etter dødsfall, samlivsbrudd - alle livspåkjenninger, og klarer, bedre enn mange psykologer, å forklare hvorfor man har det som man har det. Og hjelper i slike situasjoner!

Ivar Halvorsen er tilstedeværende, smilende, empatisk, rolig og innbyr til fullstendig tillitt. Han har alltid tid å høre på det du sier.

Beste legen man kan få!

Du får ikke bedre lege en Halvorsen

Han er i kategorien unik, og du er svært heldig om du får Dr.Halvorsen som lege.
Han kan utrolig mye, og har kjennskap til omtrent alt ! Han ser deg, har tid å snakke med deg, vil hjelpe og finner alltid en løsning på problemer, har full oversikt over hele sykdomshistorien din, nytenkende, rolig, humoristisk, og veldig god. Jeg tror han må være den mest fantastiske og beste legen som finnes.

Faglig dyktig og empatisk lege

Tar alltid bekymringer på alvor og er god til å følge opp. Han oppleves aldri stresset, selv om venterommet er fullt. Du har fulle oppmerksomheten hans når det er din tur.

Nr 1.

Hele familien bruker dr. Halvorsen som er en stor fordel for å se hele syksdomsbildet m.m. Det kan skje at alle i familien må være informert.
Veldig behagelig å snakke med, finner løsninger, trygghetsskapende.
Han har egentlig alt en god familielege skal ha.
Ett familiemedlem bor i Australia og bruker dr. Halvorsen fremdels til det som er mulig.

Svært dyktig på sitt fagfelt

Dr. Halvorsen er en svært dyktig lege for menneske i alle livssituasjoner og aldre. Han er en person som ser alle sine pasienter, på tross av å ha svært mange pasienter på sin kundeliste. Ønsker du å ha en fastlege som ser deg, hører på deg og hjelper, så velger du Dr. Halvorsen.

Skulle det være noe å sette fingeren i, så må det være hans tilgjengelighet og servicen på kontoret. Det er svært vanskelig å komme gjennom på telefonen (får alltid melding, når du ringer, om at de er underbemannet på legekontoret) og det kan fort være snakk om en til to ukers ventetid på en konsultasjon.