Linn Hatteland

Autorisasjon (2009)

Aksdal legesenter Telefonnummer52 75 50 1052 75 50 ...
Aksdalsvegen 165 5570 Aksdal
Linn Hatteland er en av 11 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Linn Hatteland

Den beste legen!

Linn er tilstedeværende, lytter og gir hjelp, tar seg den tida som er nødvendig og møter alltid folk i døra med et smil!

Lyttende, imøtekommende, tar seg tid.

Flink til å ta i mot forslag fra pasienten, følger opp når det er behov. Bor i en annen kommune, men kommer aldri til å bytte fastlege.

Fantastisk lege

Meget fornøyd med Linn. Hun er kjapp med henvisninger og får deg til å føle deg trygg. God på å lytte og er flink med barna. kommer aldri til å bytte fastlege!

strålende lege

Linn Hatteland er en fantastisk lege. Har aldri hatt bedre lege enn henne.. Hu er faglig dyktig, tar seg tid, og hu tar deg seriøst. Enormt fornøyd med henne og håper hun vil være på aksdal legesenter for meg og barna mine i evig tid :) Og at folk kan gi dårlige tilbakemeldinger på Yngve Johansen forstår jeg ikke. Han er en dyktig lege og bruker han når Linn Ikke er tilstede. Han er min favoritt nummer to. Men ingen slår Linn Hatteland

Fantastiske lege

Linn er en bra lege, hun lytter til deg og setter seg inn i din helsesituasjon bra. Hun har forståelse for deg og jeg føler meg både sett og forstått.

Linn er dyktig. Hun sender deg videre om det skulle være behov for det. Hun er flink til å lytte og jeg mener at hun har god tid.

Jeg har heller ikke noe problem med å få time hos henne. Hun er sjelden mer forsinka enn ca. 15 min.

Linn er den beste fastlegen jeg har hatt.